peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56020 Jäsentä
157827 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Voita ja testaa OnePlus 7 Pro

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-07-2019
Kirjoituksia: 1
111/138

Vs: Voita ja testaa OnePlus 7 Pro

Itselläni on tällä hetkellä oneplus 3t, ja olisi mahtavaa päästä kokeilemaan 7 pron etu-/takakameraa! Tykkään paljon liikkua luonnossa, joten kamera pääsisi hyvään käyttöön erilaisissa ympäristöissä! Toinen mikä tulisi minulla testaukseen on akun kesto ja sen nopea lataaminen. Käytän aika paljon puhelinta päivän aikana ja se on suuri + puhelimessa, että akku kestää ja sen saa ladattua nopeaa täyteen! Tietysti käyttöjärjestelmä tulee kovaan käyttöön, kun käytän paljon erilaisia sovelluksia, nopeus on siihen vain plussaa! 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-07-2019
112/138

Hei,

Puhelin pääsisi kanssani mukaan työhöni kaivos-alalla, jossa pimeys, pöly ja pitkät päivät ovat osa arkea.

Puhelimelta hakisin seuraavia ominaisuuksia: akunkestoa, hyvää kameraa, käteen istuvuutta ja sulavasti toimivaa käyttöliittymää.

työhöni ja vapaa-aikaan sisältyy paljon valokuvausta, joten uusi OP7 kameransa kanssa vaikuttaisi sopivan hommaan kuin nenä päähän.

Myöskään pikalautaus pitkäksikin venyvänä työpäivänä ei ole hullumpi ominaisuus.

Olen aikaisemmin omistanut 4 kappaletta kyseisen merkin puhelimia, mutta tällä hetkellä kilpailijan puhelin parempien ominaisuuksien vuoksi taskussa, kuitenkin 

olisi ilo kokeilla olisiko uusi oneplus 7, se oikea puhelin omaan taskuuni,

Edit LiisaMn: poistettu viestistä henkilötiedot.

Jos haluat lisätä viesteihisi allekirjoituksen, se onnistuu valitsemalla oman profiilin asetuksista henkilökohtaiset tiedot > allekirjoitus.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-05-2018
Kirjoituksia: 2
113/138

OnePlus5 omistajana on tullut huomattua OnePlussan hyvyydet. Niihin kuuluu kamera,akun kesto/lataus, puhelimen nopeus yms. Harrastuksina ralleissa käynti ja sieltä kuvien/videoiden otto. Jos koepotilaaksi pääsen niin materiaalia ja kokemuksia tulee varmasti.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-05-2018
114/138

Moro, 

Oon 27-vuotias likka Tampereelta. Tykkään matkustella ja retkeillä, joten OnePlus 7 pääsis aikamoisiin seikkailuihin mun kanssa. Puhelimen muisti täytyy valokuvista ja videoista näillä reissuilla, joten huippuhyvä kamera on ehdoton. 

Tätä kautta myös akun kestävyys tulee esille. Sen pitää kestää kokopäivän valokuvaukset ja silti akkua pitää olla riittävästi majapaikkaan navigointia varten.

Tai nopean latauksen ansiosta en oo enää siinä tilanteessa, että akkua pitäisi säästellä iltaan valmistautuessa. Sen sijaan musiikki voi raikua hyvälaatuisena kännykän kaksoiskaiuttimista. 

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-01-2015
Kirjoituksia: 73
115/138

Nykyinen puhelin on Huawei P20 Pro.

Oneplus 7 Pro pääsisi siis vertailutestiin P20 Pron kanssa.
Mielenkiintoisia testikohteita ovat :
- OP7 Pron huipputarkka näyttö ja vaikuttaako korkeampi virkistystaajuus käytönnössä.
- Ilman muuta kameran toiminta ja minkälaisia kuvia sillä saa. Zoomin käyttö, yökuvaustila ja etukameran toiminta ylösnousevana.
- Puhelin on aika painava, mutta onko liian painava ja vieläkö tämän kokoinen puhelin toimii taskussa kannettavana
- Lataus on nopea ja akussa tehoa, tarvitaanko enää ulkopuolisia akkuja vai pärjääkö tällä koko päivän?
- Miten paljon nopeampi Snapdragon 855 käytännössä on vs. Huawein Kirin 970. Huomaako eron käytössä?

- Sormenjälkilukijan toiminta, kun on näytön alla.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-06-2019
116/138

Suurimpana tekijänä on mulla puhelinta valitessa sen kameran laatu ja kyky suoriutua erilaisissa tilanteissa. Tähän liittyy myös oleellisesti tietenkin moni muu ominaisuus kuten akun kesto ja näytön suorituskyky! Valokuvailen tosi paljon sekä työksi että harrastukseksi ja mulle on super tärkeää, että aina on joku laite mukana millä kuvata kun se kuvattava hetki voi iskeä ihan milloin vaan! Puhelin on osoittautunut tosi osuvaksi välineeksi siis tähän, kun on helppo kantaa mukana mihin sitten meneekin. Hymiö Onnellinen Mun nykyinen puhelin alkaakin olla siinä rajoilla että pitäiskö hankkia uusi, tälläkin hetkellä on takuu huollossa. 😬 

Toiseksi matkustelen paljon, ja olis tosi mielenkiintoista nähdä miten tää malli lähtis reissuun mukaan! Tykkään puhelimissa tutkia myös erilaisia pieniä ekstra ominaisuuksia mitä aina uusissa malleissa ja päivityksissä tulee.

Kolmanneksi, mulla ei oo aiempaa kokemusta OnePlussasta, mut monesti on tullut harkittua! Tyylikkään ja tehokkaan oloinen puhelin, pääsis hyviin käsiin täällä! 😄

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎12-07-2019
117/138

Olisi mielinkiintoista testata paljon kehutun oneplussan huippumallia ”applekäyttäjänä”. Olen oneplussia hypistellyt kavereilta ja ihan hyviltä luureilta on vaikuttaneet joten kokeilisin avoimin mielin. Eniten kiinnostaa suuri akku ja sen kestävyys, kasvojen tunnistus sekä kamerat.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
118/138

On poltellut pitkään kokeilla one plus 7 pro:ta ja tässä olisi oiva mahdollisuus kokeilla kyseistä lippulaivaa ja eniten akun kesto ja kamerat olisi kiinnostuksen kohteena. Lähinnä moottoroitu etukamera kestävyys ja laatu, tietysti ensimmäinen kolmoiskamera mikä itsellä on, niin tulisi silläkin kuvia otettua reilusti. Myös suoritin tulisi kovaan testiin pelatessa puhelimella, sekä surffaillessa tottakai.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
119/138

Käytän puhelinta joka paikassa missä kuljen. Liikun paljon luonnossa sekä kaupungissa, hyödyntäen nykyteknologiaa, jolloin puhelimen ominaisuuksia pääsisi testaamaan erinomaisesti. Liikun useaan kellonaikaan, jolloin voisin hyödyntää kameran hämäräkuvaustoimintoja. Minulle puhelimen kamera sekä käytettävyys on tärkeitä, ja olen lukenutkin, että tämä oneplus 7 pro täyttäisi minun käyttötarpeeni paremmin kuin hyvin. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2018
Kirjoituksia: 9
120/138

Mielenkiintoinen puhelin. Meidän perheen käytössä tätä testattaisiin mm miten sormenjälkilukija toimii käytännössä, kuinka herkkä yms, näytön herkkyys, toimivuus myös pimeässä makkarissa, ulkona auringossa, kameran laadukkuus, kuvia pihasta, lapsista, makrokuvaa, miten tarkennus toimii, slow motion toiminto, akun kestosta puhumattakaan.. Ohjelmien sujuva toiminta, miten jumittaa, bugittaa käytännön käytössä.. Ihan perus juttuja, mutta tavallista paremmin paneutuen ja mahdollisimman laaja omaan tehokäyttöön perustuva testaus , koska kyllä noin kalliin puhelimen eteen pitää testeissä vähän vaivaakin nähdä. Mielenkiintoisen oloinen ponnahtava kamera, plussaa siitä että on ns vetäytymistouminto jos puhelin tippuu. Myös äänimaailman testaisin, oliko stereoääntä, miten bt toimii, kuinka sujuvasti yhteys laitteisiin yms. Myös 4k videon kuvaamista ja tv kautta katsoen miten toimii käytännössä.

0 tykkäystä