Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Hansut
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Android 8.1.0 APN settings

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla ei ole toiminut 4G eikä mobile data toukokuun jälkeen, päätin yrittää tuhota APN asetukset jotta voisin määritellä ne uusiksi mutta lähettämällä Asetukset numeroon 15400 puhelin ei hae uusia asetuksia, APN voisi määritellä manuaalisesti mutta mistä löydän kohta kohdalta mitä sinne pitäisi määritellä? Kyseessä HMD:n valmistama android 8.1.0 puhelin.

15 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1917 custom-general.kudos
  • 2928 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Hansut@  kirjoitti:

Moi,

 

Kyseessä Nokia 7 eli TA-1041, tuessa ovat tasan ymmärtäneet mistä mallista kyse kun olen laittanut sekä Nokia 7, että TA-1041 maininnan ja HMD tuessa on on puhuttu kyseisen mallin combatibility ongelmasta Telian verkon kanssa joka olisi pitänyt HMD tuen mukaan korjaantua June security updaten myötä vaan eipä korjaantunut, voisiko Factory reset auttaa??


Voihan sitä kokeilla ja jos ei auta, niin HMD:lle lisää tikettiä vetämään.
 

Hansut
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi,

 

Ei auttanut Factory reset eli puhelin on sitäkin myötä "valmis", taidan vaihtaa vanhaan Lumia 830 sotaratsuun ja kaivaa Nokia 7 soraan, pääsee helpommalla.

BostonGeorge
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko uutta tähän? Sama ongelma itellä.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@BostonGeorge  Kyseessä oli aiemmin havaittu ongelma Telian mobiiliverkon kanssa mikä on korjattu edellisessä ohjelmistoversiossa. Vastailinkin toiseen ketjuun jo tästä (https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/MMS-ja-internet-asetukset-Nokia-plus-7/...) Eli laita puhelimesi WiFi -verkkoon ja päivitysten jälkeen käynnistä puhelin. Jollei sitten ole esteenä joku asetuksista johtuva rajoitin (datakiintiö tms.)

Hansut
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi,

On uutta mutta huomaa että käytän Nokia 7 mallia, en 7 Plus. Mobile data ja 4G lähti toimimaan HMD:n elokuun android security updaten jälkeen, eli teliasta tämä ei johtunut em.puhelinmallin kohdalla.

 

Helape
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 34 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla oli sama vika, 4G mobiilidata ei toiminut Doogee N10- puhelimessani Android 8.1.0 päivityksen jälkeen. APN tiedoissa oli TeliaSoneran aikaiset asetukset. Korjasin tuon erinomaisen ohjeen avulla oikeat asetukset ja nyt toimii mobiilidata. Kiitos yhteisö!