Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63903
Kirjoituksia 174056

Myyjän virhevastuu iPhone

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

1/11

Kuinka ja mitä kautta voi tehda Teliaan reklamaation koskien temppuilevasta iPhonesta, joka sammuilee itsestään ja käynnistyy ainoastaan laturin päässä?.. Laite on hankittu Soneralta maaliskuussa 2016, eli varsinainen valmistajan takuu on jo mennyt umpeen. Mutta EY-direktiivin 1999/44/EY mukaan myyjä vastaa tavaran virheestä, jos virhe ilmenee kahden vuoden kuluessa tuotteen luovutuksesta. Minun hankkimaani laite on kestänyt toimivana noin 20 kuukautta - eli paljon lyhyempi kuin monen sadan euron maksavan laitteen voidaan normaalisti odottaa toimivan. Laitettani on käytetty huolellisesti, kuivissa olosuhteissa, eikä siinä ole mitään kolhuja, säröjä tms...

0 tykkäystä
10 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

11/11

Noniin... Kävin siis Sellon liikkeessä luovuttamassa puhelimeni huoltoon. Kaikki sujui ongelmitta, minua palvellut myyjä on jopa itse tarjonnut minulle lainapuhelimen huollon ajaksi (wow-wow..näistä lainalaitteista joutuu joskus taistella). Viikon kuluttua puhelimeni on tullut huollosta "korjattuna". Mobylifen teknikko ei ole löytänyt sillä vikaa, vaikka puhelin sammuilee edellenkin... Koko prosessista voin antaa Telialle täydet viisi tähtiä!!! Mobylifen kanssa keskustelu jatkuu vielä... Onneksi ne myöntävät omille "huoltotöille" 3kk takuu.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.