Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ensikertalainen
Uusi keskustelija
  • 8 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Myyjän virhevastuu iPhone

Kuinka ja mitä kautta voi tehda Teliaan reklamaation koskien temppuilevasta iPhonesta, joka sammuilee itsestään ja käynnistyy ainoastaan laturin päässä?.. Laite on hankittu Soneralta maaliskuussa 2016, eli varsinainen valmistajan takuu on jo mennyt umpeen. Mutta EY-direktiivin 1999/44/EY mukaan myyjä vastaa tavaran virheestä, jos virhe ilmenee kahden vuoden kuluessa tuotteen luovutuksesta. Minun hankkimaani laite on kestänyt toimivana noin 20 kuukautta - eli paljon lyhyempi kuin monen sadan euron maksavan laitteen voidaan normaalisti odottaa toimivan. Laitettani on käytetty huolellisesti, kuivissa olosuhteissa, eikä siinä ole mitään kolhuja, säröjä tms...

 

 

10 vastausta
Ensikertalainen
Uusi keskustelija
  • 8 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Noniin... Kävin siis Sellon liikkeessä luovuttamassa puhelimeni huoltoon. Kaikki sujui ongelmitta, minua palvellut myyjä on jopa itse tarjonnut minulle lainapuhelimen huollon ajaksi (wow-wow..näistä lainalaitteista joutuu joskus taistella). Viikon kuluttua puhelimeni on tullut huollosta "korjattuna". Mobylifen teknikko ei ole löytänyt sillä vikaa, vaikka puhelin sammuilee edellenkin... Koko prosessista voin antaa Telialle täydet viisi tähtiä!!! Mobylifen kanssa keskustelu jatkuu vielä... Onneksi ne myöntävät omille "huoltotöille" 3kk takuu.