Samsung TV ja ilmainen oheistuote

  • 4 November 2020
  • 7 kommenttia
  • 30 katselukertaa

Hei, ei välttämättä oikea palsta kysyä asiaa, mutta en muutakaan täältä yhteisöstä löytänyt!

Kiinnostaisi tietää onnistuiko joku teistä saamaan Telian mainostaman Samsung TV kaupan yhteydessä luvatun oheistuotteen ( vaihtoehtoina robotti-imuri, Samsung lite puhelin + joku kolmas) ? Kamppanja päättyi tässä marraskuun alussa.

Meillä ei homma onnistunut sitten millään ja harmittaa todella todella todella paljon.... eikä ollut kyse siitä että oheistuotteet olisivat loppu.

 


7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Moi @Elena20 ja tervetuloa Yhteisöön! 


 


Pääset tilaamaan haluamasi Samsung-tuotteen tästä, kun olet tilannut Samsung Qled 2020 television. Sinun tulee rekisteröidä ostoksesi 1.12.2020 mennessä kyseisellä sivulla ja valitsemasi tuote lähetetään 30 päivän sisällä rekisteröinnistä.


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moi @Elena20 ja tervetuloa Yhteisöön! 


 


Pääset tilaamaan haluamasi Samsung-tuotteen tästä, kun olet tilannut Samsung Qled 2020 television. Sinun tulee rekisteröidä ostoksesi 1.12.2020 mennessä kyseisellä sivulla ja valitsemasi tuote lähetetään 30 päivän sisällä rekisteröinnistä.




Voi @HannaMarikaL  kiitos tervetuliais toivotuksesta !


Kyllä kyllä vaan tuota rekisteröintiä ja tilausta on tehty koko lokakuun ajan! ei sitä laitetta sieltä saa, eikä rekisteröinti kelpaa!


Joka ainoan rekisteröinnin jälkeen odotettiin 48 tuntia ja tuli viesti ettei kelpaa. Syynä mm. Telia ei toimita meille osto kuittia, joka rekisteröintiin olisi kelvannut. Aluksi kuitista puuttui yksi kirjain ja lopulta ostajan nimi! Eikä Telia toimita oikeanlaista kuittia pyynnöistä huolimatta. Tähän jupakkaan on meidän perheessä käytetty todella paljon aikaa ja  hermoja, siksipä olis ollut mukava kuulla onko joku toinen todella onnistunut tässä?


 


Me on jo luovutettu eikä uskota tähän enää ja ikäväkseni täytyy kertoa, että epäonni tuntuu jatkuvan toisenkin Telia toimituksen kanssa, niin todennäköisesti emme ole kauaa tässä yhteisössä 😞>


 


Edit HannaMarikaL: Lisätty tägäys

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Elena20@  kirjoitti:
Voi @HannaMarikaL  kiitos tervetuliais toivotuksesta !

Kyllä kyllä vaan tuota rekisteröintiä ja tilausta on tehty koko lokakuun ajan! ei sitä laitetta sieltä saa, eikä rekisteröinti kelpaa!


Joka ainoan rekisteröinnin jälkeen odotettiin 48 tuntia ja tuli viesti ettei kelpaa. Syynä mm. Telia ei toimita meille osto kuittia, joka rekisteröintiin olisi kelvannut. Aluksi kuitista puuttui yksi kirjain ja lopulta ostajan nimi! Eikä Telia toimita oikeanlaista kuittia pyynnöistä huolimatta. Tähän jupakkaan on meidän perheessä käytetty todella paljon aikaa ja  hermoja, siksipä olis ollut mukava kuulla onko joku toinen todella onnistunut tässä?


 


Me on jo luovutettu eikä uskota tähän enää ja ikäväkseni täytyy kertoa, että epäonni tuntuu jatkuvan toisenkin Telia toimituksen kanssa, niin todennäköisesti emme ole kauaa tässä yhteisössä 😞>


 


Edit HannaMarikaL: Lisätty tägäys




Nyt kuulostaa kyllä erikoiselta, ettei rekisteröinti onnistu. Olethan kuitenkin tilannut kampanjaan kuuluvan television? Nuo eri TV vaihtoehdot löytyvät Samsungin sivuilta, jossa Samsung-tuotteen rekisteröinti tehdään. Meiltä tuleva ostokuitti on kyllä oikeanlainen, eli sillä saa rekisteröinnin tehtyä. Mikäli kuitista on nyt puuttunut mainitsemiasi tietoja, suosittelen sinua vielä olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin saadaan asiaa selvitettyä tarkemmin. Voit olla meihin yhteydessä esimerkiksi chatin kautta tai puhelimitse. Tästä löydät asiakaspalvelun yhteystiedot


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Elena20@  kirjoitti:
Voi @HannaMarikaL  kiitos tervetuliais toivotuksesta !

Kyllä kyllä vaan tuota rekisteröintiä ja tilausta on tehty koko lokakuun ajan! ei sitä laitetta sieltä saa, eikä rekisteröinti kelpaa!

Joka ainoan rekisteröinnin jälkeen odotettiin 48 tuntia ja tuli viesti ettei kelpaa. Syynä mm. Telia ei toimita meille osto kuittia, joka rekisteröintiin olisi kelvannut. Aluksi kuitista puuttui yksi kirjain ja lopulta ostajan nimi! Eikä Telia toimita oikeanlaista kuittia pyynnöistä huolimatta. Tähän jupakkaan on meidän perheessä käytetty todella paljon aikaa ja  hermoja, siksipä olis ollut mukava kuulla onko joku toinen todella onnistunut tässä?

 

Me on jo luovutettu eikä uskota tähän enää ja ikäväkseni täytyy kertoa, että epäonni tuntuu jatkuvan toisenkin Telia toimituksen kanssa, niin todennäköisesti emme ole kauaa tässä yhteisössä 😞>

 

Edit HannaMarikaL: Lisätty tägäys


Nyt kuulostaa kyllä erikoiselta, ettei rekisteröinti onnistu. Olethan kuitenkin tilannut kampanjaan kuuluvan television? Nuo eri TV vaihtoehdot löytyvät Samsungin sivuilta, jossa Samsung-tuotteen rekisteröinti tehdään. Meiltä tuleva ostokuitti on kyllä oikeanlainen, eli sillä saa rekisteröinnin tehtyä. Mikäli kuitista on nyt puuttunut mainitsemiasi tietoja, suosittelen sinua vielä olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin saadaan asiaa selvitettyä tarkemmin. Voit olla meihin yhteydessä esimerkiksi chatin kautta tai puhelimitse. Tästä löydät asiakaspalvelun yhteystiedot


Kiitos sinulle rohkaisevista sanoistasi! Todella kummallista tämä on ollut meistäkin ja aikaa sekä puheluita  tähän on jo käytetty älyttömästi, mutta asiakaspalvelusta ei ole tullut tähän ongelmaan apuja vaikka asiaa on puitu useiden eri asiakaspalvelujoiden kanssa.

 

Ja sen verran sentään älysin että KYLLÄ tilasimme TV.n jota mainostettiin oheistuotteella!

 

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Elena20@  kirjoitti:
Kiitos sinulle rohkaisevista sanoistasi! Todella kummallista tämä on ollut meistäkin ja aikaa sekä puheluita  tähän on jo käytetty älyttömästi, mutta asiakaspalvelusta ei ole tullut tähän ongelmaan apuja vaikka asiaa on puitu useiden eri asiakaspalvelujoiden kanssa.

 


Ja sen verran sentään älysin että KYLLÄ tilasimme TV.n jota mainostettiin oheistuotteella!


 


 




Toki vielä vaihtoehtona on olla suoraan yhteydessä Samsungiin ja kysyä sieltä suunnilta, miksi Samsung-tuotteen tilaus ei onnistu, kun kuitenkin olet kyseiseen kampanjaan oikeutettu. Sieltä varmasti osaavat sanoa tarkemmin, mistä tuo mahdollisesti johtuu, että rekisteröinti epäonnistuu.


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Elena20@  kirjoitti:
Kiitos sinulle rohkaisevista sanoistasi! Todella kummallista tämä on ollut meistäkin ja aikaa sekä puheluita  tähän on jo käytetty älyttömästi, mutta asiakaspalvelusta ei ole tullut tähän ongelmaan apuja vaikka asiaa on puitu useiden eri asiakaspalvelujoiden kanssa.

 

Ja sen verran sentään älysin että KYLLÄ tilasimme TV.n jota mainostettiin oheistuotteella!

 

 


Toki vielä vaihtoehtona on olla suoraan yhteydessä Samsungiin ja kysyä sieltä suunnilta, miksi Samsung-tuotteen tilaus ei onnistu, kun kuitenkin olet kyseiseen kampanjaan oikeutettu. Sieltä varmasti osaavat sanoa tarkemmin, mistä tuo mahdollisesti johtuu, että rekisteröinti epäonnistuu.


Juu ei toiminut tämä, ei kelvannut Telian toimittama kuitti, johon eivät pystyneet asiakaspalvelussa laittamaan ostajan nimeä joka puuttui. Eli ei onnistu. 

Mutta me on ratkaistu nyt asia. Muu perhe on jo vaihtanut operaattoria. Pettymys sen verran iso!

Lisäksi on siis tapahtunut muutakin. Palautettiin 5 viikkoa sitten takuuseen menevät kuulokkeet Telian pisteeseen josta luvattiin että meille tulee uudet muutamassa päivässä. 5vko mennyt ja vihdoin viime ma tuli viesti telialta, seuranta koodi, jonka mukaan paketti on luovutettu 400km meidän asuin kaupungista.!!..tämä asiakaan ei tunnu selviävän sitten millään. Harmittaa. 

 

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Elena20@  kirjoitti:
Juu ei toiminut tämä, ei kelvannut Telian toimittama kuitti, johon eivät pystyneet asiakaspalvelussa laittamaan ostajan nimeä joka puuttui. Eli ei onnistu. 

Mutta me on ratkaistu nyt asia. Muu perhe on jo vaihtanut operaattoria. Pettymys sen verran iso!


Lisäksi on siis tapahtunut muutakin. Palautettiin 5 viikkoa sitten takuuseen menevät kuulokkeet Telian pisteeseen josta luvattiin että meille tulee uudet muutamassa päivässä. 5vko mennyt ja vihdoin viime ma tuli viesti telialta, seuranta koodi, jonka mukaan paketti on luovutettu 400km meidän asuin kaupungista.!!..tämä asiakaan ei tunnu selviävän sitten millään. Harmittaa. 


 


 




Onpa harmi kuulla, että nyt tuo ei ole onnistunut. Tästä en osaa sen enempää sanoa, mikä sitten mahdollisesti on mennyt vikaan sen kuitin osalta. Ikävä juttu, että olette nyt tuon vuoksi vaihtaneet operaattoria.


 


Jos kuulokkeet ovat nyt menneet johonkin väärään paikkaan, tulisi sinun olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin saavat sieltä katsottua tilanteen ja kuulokkeet voidaan toimittaa oikeaan osoitteeseen. Täältä Yhteisön kautta ei päästä asiakastietoihin ollenkaan käsiksi, joten tätä kautta en pääse asiaa tutkimaan.

Vastaa