Skype -puhelut

  • 30 September 2017
  • 6 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Miten pitää tajuta  tablettikoneissa skype -puhelut?  Latausmahdollisuuksia on netissä liikaakin.Ohjelmia en tajua. Ja pyyntö käyttää fb:n  messenger -palstaa on tullut esille.  Ei sieltä löydä näköpuhelinta. 


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei kaupungista!


Lataa Skype tablettikoneeseesi seuraavasti riippuen mikä käyttöjärjestelmä siinä on : https://www.skype.com/fi/download-skype/skype-for-tablet/


Sitä pyyntöä käyttää fb:n messenger - palstaa ei tarvitse noudattaa (itsellä ei edes ole facebookia).


Minulla on käytössä android tabletti, jossa Skype. Ja videopuhelut onnistuvat niiden yhteystietojen kanssa, joilla on Skype ja jotka ovat sillä hetkellä skypessa.


Jos haluat soittaa tavallisen skype puhelun ( luuri kuvake) sijaan videopuhelun, niin ainakin omassa skype versiossa se on se kuvake jossa on neliö ja puoliympyrä tai muistuttaa videokameraa se kuvake.

"Valitettavasti  skype-versiota ei ole vielä saatavana tähän tablettikoneeseen. Kokeile pöytätietokonetta" Siinä tuli vastaus. Kannettavassa koneessa minulla on skype, mutta kamera on jostakin syystä pimeänä. En tajua kunnolla yhteyttä tabletista internetiin. Modeemi sen pitäisi olla niin kuin pöytäkoneessakin. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@kaupungista kirjoitti:

"Valitettavasti  skype-versiota ei ole vielä saatavana tähän tablettikoneeseen. Kokeile pöytätietokonetta" Siinä tuli vastaus. Kannettavassa koneessa minulla on skype, mutta kamera on jostakin syystä pimeänä. En tajua kunnolla yhteyttä tabletista internetiin. Modeemi sen pitäisi olla niin kuin pöytäkoneessakin. 




Mene tablettisi sovelluskauppaan  (Androidissa Google Play  tai Play Store , ja lataa Skype sieltä.


 


 

Edelleen sama vastaus. Rekisteröinti on asia mitä en tajua. Skype-nimi, numero tai sähköposti. Vain sähköposti on minulle tarpeeksi selvä asia. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @kaupungista!


Voit rekisteröidä itsellesi Skype tilin seuraavasti : https://support.skype.com/fi/faq/FA12413/kuinka-luon-uuden-skype-tilin


Voit valita Skype nimeksi sellaisen nimen joka ei ole vielä käytössä, jollet halua käyttää suoraan omaa nimeäsi.


Eli lataa Play kaupasta ensin Skype sovellus ja sitten rekisteröidyt sinne käyttäen itse luomaasi skype nimeä esim. kaupungista, jos se hyväksyy sen skype nimeksi. Ja sitten tarvitaan myös salasana, jonka pystyy myös itse määrittämään.

Lataukseksi tuli `skype for business´ . Liikeyhtiö. En sitä erikseen valinnut.  Skype-nimi sotkee minua vielä liikaa. . Osaan verrata vain äänipuhelimeen ja puhelinluetteloon. Nimien hakeminen on myös epäselvä. Pidän ainakin vielä skypeä ja äänipuhelimen nimiä eri asioina. Kannettavan koneen skypessä erottuu myös online, offline, poistunut. Tabletin skypen soittohälytys on edelleen epäselvä.  Miten minut nähdään skypen hakulistalla?

Vastaa