Päivitys edellisseen. Vein tabletin takuuhuoltoon 26.6 Itiksen Teliakauppaan, seuraavalla viikolla seuratessani huollon etenemistä, huomasin, että varaosat on laitettu tilaukseen. 21.7 aloin kyselemään huoltotilannetta, vastaus oli, ettei varaosien saannista ole tietoa, voi olla ettei saa ollenkaan. Siitä lähtien olen ollut päivittäin yhteydessä soneran asiakaspalvelun useiden ihmisten kanssa, jotka kaikki pahoittelevat ja ihmettelevät miksei asia edisty, vaikka he ovat viestiä eteenpäin laittaneet. Olen tehnyt kirjallisen reklaamin, Itiksen myymälän esimiehen neuvosta, hän kun ei voi asialle mitään. No, siihen tuli vastaus, mene myymälään, myymälän asia on hoitaa tämä asia. Menin sinne, esimies ei ollut paikalla, vastaava lupasi hoitaa asian. Taas vuorokauden odoteltuani, soittelin asiakaspalveluun (Telialla ei voi soittaa muualle) jossa taas ihmeteltiin mikä mättää. Asiakaspalvelija lupasi ottaa yhteyttä myymälään, josta tulikin pian sähköposti, jossa kerrottiin, että mahdollisesti he hyvittävä huollossa olevan laitteen vaihdossa toiseen. Asia kuitenkin varmistuu vasta ensi viikolla. Mitä teen jos asia ei onnistu maanantaina 7.8????
Edit: muokattu otsikkoa paremmin kuvaavaksi// TuizeKoo