honor 7


Honor 7 ei toimi tulee teksti"hätäpuhelut sallittu" laite on uusi, vai onko parempi purkaa kaupat?


13 kommenttia

Moi ! Verkkoa ei siis löydy lainkaan? Onhan sim-kortti kunnolla laitteessa tai auttaako uudelleenkäynnistys?

Onko sim-kortti myös uusi ja onko se aktivoitu ?

Hyvä huomio ! Sivuiltamme löytyy ohjeet uuden sim-kortin aktivoimiseen. Tarvittaessa ota  yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan liittymän tilannetta tarkemmin.

Kyllä olen soittanut vikapalveluun, hepsonille, ei lähde käyntiin! Minä vielä monistan nuo käyttö ohjeet tietokoneelta, onneksi hermo pitää vielä.


@IlariJR kirjoitti:

Hyvä huomio @PasiS! Sivuiltamme löytyy ohjeet uuden sim-kortin aktivoimiseen. Tarvittaessa ota @sepppu yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan liittymän tilannetta tarkemmin.


Olen kyllä soittanut asiakaspalveluun, vikapalveluun ja helpsonille. Ei auta nyt monistan käyttö ohjeet (suomenkieliset) kokeilen uudestaan.

Jos ei vieläkään onnistu, niin olehan uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun tai käväise vaikka Sonera Kaupassa mikäli mahdollista. Kyllähän puhelin täytyy toimimaan saada :)


@,IlariJR kirjoitti:

Jos ei vieläkään onnistu, niin olehan uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun tai käväise vaikka Sonera Kaupassa mikäli mahdollista. Kyllähän puhelin täytyy toimimaan saada :)


Yhtä en ole vielä kokeillut, on puk koodi. Sonera kauppa on niin kaukana, ei ole tässä pitäjässä, eihä sitä sim korttia voi väärin asentaa. 

PUK-koodia kysytään vasta kun olet näppäillyt PIN-koodin kolme kertaa väärin. Uusissa SIM-korteissa PIN on oletuksena 0000 ja tämä kannattaa vaihtaa heti aluksi. Kysyykö puhelin PIN vai PUK-koodia kun käynnistät sen uudelleen?


@IlariJR kirjoitti:

PUK-koodia kysytään vasta kun olet näppäillyt PIN-koodin kolme kertaa väärin. Uusissa SIM-korteissa PIN on oletuksena 0000 ja tämä kannattaa vaihtaa heti aluksi. Kysyykö puhelin PIN vai PUK-koodia kun käynnistät sen uudelleen?


Kysyy Puk 1 koodia? kortti on lukittu!

Okei, se löytyy kätevästi Omilta Sivuilta näiden ohjeiden mukaisesti. Kun olet syöttänyt PUK-koodin, niin puhelin kysyy uutta PIN-koodia, jonka voit valita vapaasti. Tämän jälkeen lähtee toimimaan normaalisti.


@IlariJR kirjoitti:

Moi @sepppu! Verkkoa ei siis löydy lainkaan? Onhan sim-kortti kunnolla laitteessa tai auttaako uudelleenkäynnistys?


Ei auta, ei kai sim korttia voi väärin asentaa, se on telakassa 1 lokerossa ja kosketus pinta on minusta pois päin jos puhelin on mun kädessä. Kortti on kyllä aktivoitu jo eilen. Valotkaan ei pala niin kauan että kerkiäisi kirjoittaa kunnolla. Onko se ok näppäin se vasemmalle osoittava kulma nuoli, niin kuin tietsikan kirjoittimen enter.

SIM-kortti on varmasti oikein, jos puhelin kerta kysyy PUK-koodia. Eli ihan ensimmäiseksi sinun pitäisi hakea se Omilta Sivuilta antamani ohjeen mukaisesti, jotta saat kortin toimimaan. Nuoli ei ole enter, vaan sillä pääse edelliseen näyttöön tai voi sulkea sovelluksen.


@IlariJR kirjoitti:

SIM-kortti on varmasti oikein, jos puhelin kerta kysyy PUK-koodia. Eli ihan ensimmäiseksi sinun pitäisi hakea se Omilta Sivuilta antamani ohjeen mukaisesti, jotta saat kortin toimimaan. Nuoli ei ole enter, vaan sillä pääse edelliseen näyttöön tai voi sulkea sovelluksen.


Mihin sen puk koodin kirjoitat kun muuta sivua ei löydy, kuin se missä lukee jo alussa mainitsemani hätä puhelut ja siinä on laskimen tapainen näppäimistö. Minä kokeilin toiseen puhelimeen tuota korttia ja ilmoittaa että sim virhe. Eli on varmaan tilattava uusi sim kortti


@sepppu kirjoitti:


@IlariJR kirjoitti:

SIM-kortti on varmasti oikein, jos puhelin kerta kysyy PUK-koodia. Eli ihan ensimmäiseksi sinun pitäisi hakea se Omilta Sivuilta antamani ohjeen mukaisesti, jotta saat kortin toimimaan. Nuoli ei ole enter, vaan sillä pääse edelliseen näyttöön tai voi sulkea sovelluksen.




Mihin sen puk koodin kirjoitat kun muuta sivua ei löydy, kuin se missä lukee jo alussa mainitsemani hätä puhelut ja siinä on laskimen tapainen näppäimistö. Minä kokeilin toiseen puhelimeen tuota korttia ja ilmoittaa että sim virhe. Eli on varmaan tilattava uusi sim kortti




PUK-koodihan on numerosarja, joka annetaan juuri sillä näppäimistöllä.

Vastaa