Hei,
ostin Soneralta IPhone 6s puhelimen 27.12.2015., eli vähän yli vuoden sitten. Nyt jo kuukauden se sammuttaa itselleni vaikka akku on vielä yli 50%. Eilen kävin Soneran kaupassa Itiksessä ja siellä sain tiedon, että pitäisi laitta reklamaatio omien sivujen kautta, koska iPhonelle on vai 1 vuoden takuu. Se on uutuus minulle, kuin jo aiemmin olen ostanut IPhoneja Soneralta ja usein niille on ollut teknisiä ongelmia, jotka on korjattu takuulla, vaikka olisi enemmän kuin vuosi ostopäivästä. Eli, sanoin noin myyjälle, mutta se oli ihan varma, että se ei ole totta. Että iPhonet ei yhtään korjataan takuulla jos on mennyt enemmän kuin vuosi ostospäivästä. No sitten eilen laitoin reklamaation ja mainitsin, että haluaisin että puhelimeni korjataan virhevastuulla. Juuri sain takaisinsoitto ja reklamaation käsittelyjä ei ymmärtänyt miksi mä laitoin reklamaation. Se sanoi että mun pitäisi vain laitaa puhelimen korjaukseen kaupan kautta ja se siitä. Kuin kysyin, meneekö se takuulla, jos virhe on akussa, se ei voinut sanoa. Eli hänen vastaus oli - en tiedä. Kuka sitten tiedä? Mä oon hyvin hermostunut kun oon ollut Soneran asiakas jo pitkä aikaa ja olen ostanut paljon laitteita ja liittymiäkin.
olisi hyvää, jos voisin saada jonkun vastauksen täältä.
KIitos,
L