Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

  • 29 October 2018
  • 9 kommenttia
  • 97 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalvelu chatin sovellukseen.

 

Miksi Telia haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Telia ei halua panostaa asiakaspalvelu chattiin eikä kehittää sitä.


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Terve @Antsa92! :smileyvery-happy:


 


Onko kyseessä yksityishenkilöiden chat-palvelu? Miten haluaisit parantaa tuota nykyistä Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelua selainversiossa tai millä tavalla haluaisit sitä kehittää esim. riisuttu versio, jossa tavoittaa asiakaspalvelijan suoraan? Testasin tuon chatin ja ainakin itselläni toimii kuten ennenkin. Jos käytät mainosesto-ohjelmaa, niin nämä voivat tulkita tuon chat-palkin mainokseksi, joten sivusto kannattaa lisätä valkoiselle listalle tai kytkeä ohjelmisto pois vierailun aikana.


 



 


Telia kyllä parantaa jatkuvasti yhteyksiä ja toiveita kuunnellaan. Niitä ei vain toteuttaa sormia napsauttamalla. Uskon, että tuo Minun Telia -sovellus chat-ominaisuus on kirjattu ylös. Ainakin itse pidän uutuuspalvelun Dot asiakaspalvelun chatista tosi paljon, joten odotan samanlaista myös Minun Telia -sovellukseen. Varmaan jotain tämän tapaista tarkoitat?


 



 


 


Niin, asiasta kolmanteen eli Telian virallisia yhteydenottoväyliä on lisäksi muun muassa:



Voit valita itsellesi sopivimman tavan tavoittaa - ihan ilmaiseksi. Nämä kaikki väylät löydät tutusta osoitteesta: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


 


Toivottavasti näillä vinkeillä löydät yhteyden Teliaan myös jatkossakin! :smileyhappy:


 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Juuri sitä tarkoitan ja tarkoitan myös sitä että tuo yksityishenkilöiden chat-palvelu löytyisi Minun Telia sovelluksista https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonera.selfservice&hl=fi ja https://itunes.apple.com/fi/app/minun-telia/id434697268?l=fi&mt=8

 

Olisi hyvä asia jos asiakaspalvelijan tavoittaisi myös sen kautta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Purnipsi@  kirjoitti:

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.




Sama täällä. Jätin Minun Telia -sovelluksessa ehdotuksen uudelleen "Anna palautetta"-osiossa :smileyhappy:

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Laitoin tästä myös meidän päässä kyselyä eteenpäin, että missä mennään tämän kanssa. Kieltämättä chat olisi mukava lisä sovellukseen ja muistelen, että tästä on ollut aiemmin puhetta, mutta varmistellaan asiaa vielä!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Ilmoita sit mitä ne vastasi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hyviä uutisia! Saimme tiedon että chat on tuloillaan myös sovelluksen puolelle ja se on tarkoitus julkaista vielä tämän vuoden puolella. Ei siis tarvitse enää kauan odotella.


@Antsa92@  kirjoitti:

Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalvelu chatin sovellukseen.




Miksi Telia haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Telia ei halua panostaa asiakaspalvelu chattiin eikä kehittää sitä.

Edit SaJoonas: muokattu quote

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Kboushehti Mistä sinulle on tullut tällainen fiilis? Tavoitteena ei ole ohjata ihmisiä soittamaan maksulliseen numeroon. Haluamme, että asiakkaalla on mahdollisuus valita itselleen mieluisin asiointikanava ja asioida siellä. Itsepalvelukanavien käyttö tulee kasvamaan tulevaisuudessa entisestään, joten asiakaspalvelun ohella panostamme yleisesti myös Minun Telia -palvelun kehittämiseen, jotta mahdollisimman moni asia olisi sovelluksen ja Telia.fi -sivujen kautta mahdollista hoitaa ilman erillistä yhteydenottoa asiakaspalveluun.

Vastaa