Whatsapp ilmoitukset eivät toimi

  • 24 August 2016
  • 4 kommenttia
  • 245 katselukertaa

Hei,

 

Whatsapp ollut käytössä ongelmitta 1,5 vuotta. Nyt viimeisimpien päivityksien (sekä puhelimen Lumia 550 että Whatsappin itsensä) jälkeen Whatsapp ilmoitukset ovat lakanneet toimimasta. Viestit kyllä lähtevät ja tulevat, mutta saapuvat viestit päivittyvät ja "antavat äänimerkin" vain ja ainoastaan kun olen Whatsapissa sisällä.

Olen käynnistänyt puhelimen uudestaan monta kertaa. Ilmoitukset on päällä, äänet päällä, virransäästö ei, nettiyhteys näyttäisi toimivan sujuvasti. Miten ihmeessä nuo ilmoitukset saisi taas toimimaan? Ideoita?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Kalenteri1 kirjoitti:

Hei,


 


Whatsapp ollut käytössä ongelmitta 1,5 vuotta. Nyt viimeisimpien päivityksien (sekä puhelimen Lumia 550 että Whatsappin itsensä) jälkeen Whatsapp ilmoitukset ovat lakanneet toimimasta. Viestit kyllä lähtevät ja tulevat, mutta saapuvat viestit päivittyvät ja "antavat äänimerkin" vain ja ainoastaan kun olen Whatsapissa sisällä.


Olen käynnistänyt puhelimen uudestaan monta kertaa. Ilmoitukset on päällä, äänet päällä, virransäästö ei, nettiyhteys näyttäisi toimivan sujuvasti. Miten ihmeessä nuo ilmoitukset saisi taas toimimaan? Ideoita?




Kokeilisin vielä puhelimen palauttamista tehdasasetuksiin. Ota talteen kaikki tärkeä data (kuvat, sähköpostit, yhteystiedot, videot yms. yms.) ennen resetointia.


 


Itse olisin ekana ajatellut virranhallinnan asetuksia, mutta jos ne olet jo tarkistanut, uskoisi niitten olevan ok.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Kalenteri1 ja tervetuloa Klaaniin!


 


Kinkkinen ongelma, en ole aivan varma olisiko tästä apua mutta kokeile tai ota yhteyttä tuonne Microsoftin tukeen : http://answers.microsoft.com/fi-fi/mobiledevices/forum/mdlumia-mdw10phone/lumia-550-viestiäänet-ja-ilmoitukset/217e080c-d587-4106-b5ac-d4edfe651727?auth=1

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Löytyipä vielä tälläinen ohje : http://aaltokone.com/2015/03/mykan-whatsappin-korjaus-lumioissa/

Suuret kiitokset linkeistä ja ideoista! Kaikkea tuli kokeiltua. Lopulta ei auttanut muu kuin tehdä tehdasasetustenkin palauttaminen ja siinä sivussa jouduin latamaan Whatsapin uudelleen - auttoi, ilmoitukset toimivat taas normaalisti :)

Vastaa