Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tch41
Vakiokalustoa
  • 7 custom-general.kudos
  • 113 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nokia 5.1. Plus -puhelimen kamerasovellus kaatuilee

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mun Nokia 5.1 plussan kamerasovellus on alkanut kaatuilemaan heti sen jälkeen kun sen avaa,

Olen tyhjentänyt välimuistin mutta ei auttanut ja oon käynnistänyt monta kertaa uudelleen.

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.

Spotify : Hamburgerghini
3 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 831 custom-general.kudos
  • 1163 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

@tch41@  kirjoitti:

Mun Nokia 5.1 plussan kamerasovellus on alkanut kaatuilemaan heti sen jälkeen kun sen avaa,

Olen tyhjentänyt välimuistin mutta ei auttanut ja oon käynnistänyt monta kertaa uudelleen.

Kuulostaapa erikoiselta. Kaatuileeko se jos valitset kamerasta jonkun tietyn ominaisuuden, esim. hidastuksella kuvaamisen tai muun vastaavan. Vai kaatuuko se vain heti kun avaat? Entä onko puhelimessa uusin päivitys ladattuna ettei ole siitäkään kiinni? Ja kyse on ilmeisesti ihan puhelimen omasta kamerasta eikä mistään erikseen ladatusta kamerasovelluksesta. 

Onkohan muilla käyttäjillä ollut samanlaisia ongelmia? 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
tch41
Vakiokalustoa
  • 7 custom-general.kudos
  • 113 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

@Merja_J@  kirjoitti:

@tch41@  kirjoitti:

Kuulostaapa erikoiselta. Kaatuileeko se jos valitset kamerasta jonkun tietyn ominaisuuden, esim. hidastuksella kuvaamisen tai muun vastaavan. Vai kaatuuko se vain heti kun avaat? Entä onko puhelimessa uusin päivitys ladattuna ettei ole siitäkään kiinni? Ja kyse on ilmeisesti ihan puhelimen omasta kamerasta eikä mistään erikseen ladatusta kamerasovelluksesta. 

Heti kun avaan, ihan järjestelmän oma kamera.

Spotify : Hamburgerghini
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 184 custom-general.kudos
  • 384 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

@tch41@  kirjoitti:

@Merja_J@  kirjoitti:

@tch41@  kirjoitti:

Heti kun avaan, ihan järjestelmän oma kamera.

Tarkistathan vielä että sinulla on viimeisin puhelinohjelmisto päivitettynä ja kamera-sovellus myös ajantasalla. Eihän myöskään tallennustila ole täynnä?  

Telia Yhteisön moderaattori