17-06-2015
09:41
Muokattu
17-06-2015
09:42
Näytti ilmestyneen tuollainen ilmoitus omille sivuille:
"Tiesitkö, että sinulla on käyttämättä rahanarvoinen etu? Tarjoamme kaikille liittymäasiakkaillemme Spotify Premium -musiikkipalvelun kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta."
Noh, otin palvelun käyttööni. Miten on, katkeaako palvelu automaattisesti 3kk:n jälkeen, vai pitääkö se itse irtisanoa? Ei ainakaan missään mainittu että se jatkuisi 3kk:n jälkeen maksullisena palveluna.
20-08-2015 09:40
@jannyman kirjoitti:
Nyt on saldo korjaantunut oikeaksi, eli 19,90. Vielä aamulla oli 29,85. Tiedä miksi sitä yritettiin veloittaa, vaikka ilmaisaikaa oli vielä jäljellä. Noh, asia on nyt joka tapauksessa kunnossa.
Kannattaa odotella lopullista laskua joka tulee sillä siinä voi olla hyvityksinä...
14-09-2015 09:48
Miten tämän nyt saikaan toimimaan tämän 3kk ilmaisen Spotifyn? Ymmärsin että piti jotenkin käydä soneran sivujen kautta jotain aktivoimassa?
14-09-2015 09:50
@J00natan kirjoitti:
Miten tämän nyt saikaan toimimaan tämän 3kk ilmaisen Spotifyn? Ymmärsin että piti jotenkin käydä soneran sivujen kautta jotain aktivoimassa?
Saat sen Soneran omilta sivuilta. Jos liittymälläsi oikeus käyttää Spotify Premium 3kk kokeilujaksoa niin sieltä sen löydät tämän kyseisen liittymän lisäpalvelun alla.
Huomaa että 3kk jälkeen jatkuu toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena normaaleilla hinnoilla.
14-09-2015 10:32
OK. Kiitän. Liekö sitten että vasta aukaistu liittymäni ei vielä ole aktiivinen kun en vielä löydä täältä sivuilta tuollaista osiota.
14-09-2015 11:58
Kyllä se Spotify Premium 3kk pitäisi löytyä sieltä omilta sivuilta : http://klaani.sonera.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/Spotify-premium-ei-lue-sopimuksessa/m-p/...
14-09-2015 14:22
14-09-2015
14:42
Muokattu
14-09-2015
14:48
Siis sinun liittymä toimii, muttei näy omilla sivuilla? Näkyykö omilla sivuilla chattia ( ne puhekuplat siellä ylhäällä ) ? Ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun chatin kautta, facebookissa, twitterissä tai soittamalla. Ilmoita tuo liittymän näkymättömyys, sillä liittymän pitäisi kyllä näkyä heti omilla sivuilla kun se on kytketty. Tuossa vielä vinkkiä omien sivujen probleemiin : http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ohjeet/Omien-Sivujen-ongelmatilanteet?id=2278913d-1d03-473e-...
14-09-2015 18:14
Mulla on Soneran SIM-kortti uudessa puhelimessa, mutta menen vanhalla luurilla ja liittymällä vielä 17.9 asti. Tänään tuli viesti Soneralta, että tuolloin alkaa toimimaan. Mietin vain, että olisiko tämä nettipuoli jo toiminut kun sopimus kuitenkin tehty jo monta päivää sitten ja esimerkiksi Spotify olisi käytettävissä WLAN:in kautta ilman liittymääkin.