Spotify Premiumin irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 43 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Käytin kuuden kuukauden kokeilujakson loppuun ja olen nyt käyttänyt sen lisäksi kolme kuukautta Spotifyta mutta nyt haluaisin irtisanoa sen tilauksen. Kun menen omille sivuille ja valitsen liittymän johon se on kytketty ei lisäpalveluista löydy mitään. Koko Spotifysta ei löydy jälkeäkään omilta sivuilta. Käytössä se on kun se kerran toimii ja näkyy juuri kyseisen liittymän laskussakin.

5 kommenttia

Moikka!


 


Jos ei tuo irtisanominen vielä onnistunut, niin tämän pitäisi tosiaan hoitua Omilta Sivuilta.


Kirjaudu sisään Sonera Tunnareilla, klikkaa liittymän lisäpalveluosio auki, sekä sieltä "Käytössä nyt". 🙂


 

Ei ole vieläkään onnistunut. Kuten jo aloitusviestissä sanoin niin omilta sivuilta ei löydy jälkeäkään koko Spotifysta. Pari päivää sitten tuli taas uusi lasku jossa se vielä näkyi. Kun menen omille sivuille ja klikkaan liittymää johon se on laskunkin mukaan liitetty, ei lisäpalveluista löydy yhtään mitään. Ainoastaan teksti kohdasta käytössäsi nyt "Sinulla ei ole tilattuja lisäpalveluita. Siirry tilaamaan.".

 

Ps. Tämän klaani-uudistuksen jälkeen vanhat tunnarit lopetti kokonaan toimimisen joten piti sitten uudet tehdä. Tällä nyt ei niin väliä ole mutta korjatkaa ihmeessä lisää kun vielä sentään jotenkin toimii.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Kerran Spotifyä ei näy Omilla Sivuilla mutta laskuilla se näkyy niin sitten kipin kapin yhteys asiakaspalveluun vaikka Omien Sivujen chatin kautta (pääsivun yläreunassa linkki). Asia vaatii syvällisempää tutkintaa että mistä on kyse :)

Keskustele ja kysy -palsta tosiaan sulkeutui ja avasimme tilalle uudistetun yhteisön Klaanin. Vanhat tunnuset eivät tosiaan enää toimi koska Klaani toimii Sonera Tunnuksen kautta. Tai jos sitä ei ole niin sitten tänne voipi luoda erillisen tunnuksen mutta vanhat eivät enää toimi johtuen uudesta alustasta ja tekniikasta.

Edit: chat-aspa on siis auki 24/7 joten milloin vain itselle sopii niin ovat paikalla 🙂

Mulla ihan sama juttu: spotify lopetettu ja silti se on laskulla eikä palvelua näy enää käyttöönotetuissa palveluissa.

Moikka  ja tervetuloa Klaaniin. :) 


 


Kannattaa siis olla yhteyksissä asiakaspalveluun, jotta asiaa voidaan tutkia tarkemmin. :) 


Yhteydessä voit olla Omien Sivujen Chatin/palvelupyynnön avulla, soittamalla, tai esimerkiksi Facebookin/Twitterin kautta. :) 

Vastaa