Kirjoitettu
01-04-2021
22:44
Muokattu
06-04-2021
08:00
SaJoonas
En onnistu yhdistämään reititintä, pilven valo ei syty! 3 Eri puhelimella kokeilin!
Edit SaJoonas: fiksattu otsikkoa
11-04-2021 13:12
huawei 5186s-22
Oletusasetukset!
14-04-2021 20:58
@HenriLie@ kirjoitti:
@Kumpuaa@ kirjoitti:
Olen kokeillut nyt sitä myös eri modeemilla toisessa taloudessa: Ei TOIMI
Kyselin vielä myös meillä sisäisesti tästä, että mitä älykotireittimelle voisi vielä tehdä vai tuleeko vaihtaa suoraan uuteen. Odotan vastausta ensiviikolle, joten palaan myöhemmin tähän ketjuun.
Sain vastauksen. Reset -nappia tässä laitteessa ei ole, joten tässä vaiheessa laite tulisi vaihtaa uuteen. Pyytäisin olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun ja pyytämään uutta laitetta tilalle. Kerro tilanne, että olet testannut sitä toisella modeemilla ja eri nettiyhteydelläkin.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Kirjoitettu
14-04-2021
21:20
Muokattu
15-04-2021
08:57
SaJoonas
Ehdin jo palauttaa tuotteen, koska olin myös yhteydessä as.palveluun ennen telia yhteisöä. Sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä helppiin. Olisin mielelläni ottanut toimivan laitteen! @Sossota on sama henkilö, on näköjään 2 tiliä
Edit SaJoonas: yhdistetty kaksi viestiä yhdeksi
15-04-2021 09:42
@Sossota@ kirjoitti:
Ehdin jo palauttaa tuotteen, koska olin myös yhteydessä as.palveluun ennen telia yhteisöä. Sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä helppiin. Olisin mielelläni ottanut toimivan laitteen! @Sossota on sama henkilö, on näköjään 2 tiliä
Edit SaJoonas: yhdistetty kaksi viestiä yhdeksi
Harmillista kuulla, että ehdit jo palauttaa tuotteen. Voimme toki asiakaspalvelun kautta tilata palvelun uudelleen, jos haluat sitä vielä kokeilla. Jos sinulla on kaksi tiliä, niin toinen tili voidaan poistaa halutessasi kokonaan käytöstä. Ohjeet löytyvät FAQ-osiosta.
15-04-2021 10:50
Olin eilen yhteydessä chat kautta as.p. mutta se olisi tullut 2 euroa kalliimmaksi tilata sieltä kautta, postimaksu 4,90 e. Jonka olen jo maksanut, en tiedä palautetaanko se ?Sain ilmoituksen telialta, että 5 pv sisällä palautus huomioidaan! Toki toimiva reititin olisi kiva!
15-04-2021 13:13
@Kumpuaa@ kirjoitti:
Olin eilen yhteydessä chat kautta as.p. mutta se olisi tullut 2 euroa kalliimmaksi tilata sieltä kautta, postimaksu 4,90 e. Jonka olen jo maksanut, en tiedä palautetaanko se ?Sain ilmoituksen telialta, että 5 pv sisällä palautus huomioidaan! Toki toimiva reititin olisi kiva!
Okei. Viestisi perusteella peruutus on tehty onnistuneesti. Laitevaihtoa ei voida enää tehdä, kun olet tehnyt palautuksen, mutta toki laitteen voi halutessaan tilata uudelleen. Postimaksua ei normaalisti palauteta.