Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
valkpe2
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Younited

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Younited-palvelu loppuu 30.9. Sonera lähetti kesällä kirjeen, jossa luvattiin elokuun aikana ohjeet korvaavaan palveluun siirtymisestä. Ei ole näkynyt. Mitä tässä pitäisi tehdä? Minulla on siellä 250Gt dataa.

12 vastausta
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siis uusi tiedote lähetettiinkin kaikille asiakkaille vielä ihan viikko takaperin. Toki siinä olisi voinut infota tarkemmin myös, että korvaavaa palvelua ei etsinnöistä huolimatta löydetty. Viestissä kerrottiin kuitenkin, että nykyinen palvelu päättyy ja ennen sitä on hyvä siirtää tiedostot talteen.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2576 custom-general.kudos
  • 3935 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aika lyhyeksi jäi tuon Younited - pilvipalvelun "lento" ja kalliskin oli. 

http://www.mbnet.fi/artikkeli/ajankohtaiset/ajassa/f_securen_younited_tallennuspalvelu_avattiin

Niinkuin kjns tuossa mainitsi, löytyy kyllä korvaavia pilvipalveluita tai sitten hankkii itselle vaikka ulkoisen kovalevyn ( eivät nykyään maksa paljon ). Itsellä ollut vuosia ulkoinen kovalevy, jolle on saanut tärkeimmät tiedostot talteen. Ollut kaapissa joskus vuodenkin käyttämättä ja aina on kaikki tiedostot pysyneet tallessa.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
valkpe2
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En ole saanut mainitsemaasi peruutuskirjettä eikä se noilla antamillasi tiedoila vastaa ollenkaan sitä lupausta, jonka Sonera antoi aiemmassa kirjeessään eli korvaava palvelu ja toimintaohjeet. Siinä ei ollut epäilyksen sijaa, etteikö uutta palvelua löytyisi. Siksi jäin odottamaan. Nyt en ehdi siirtää tiedostoja. Soneran hitaalla adsl:llä 24Mt - käytännössä 9-10 - kesti viimeksi 250Gt:n siirto pilveen viisi (5) vuorokautta. Ulkoinen kovalevy ei käy, koska tarvitsen dataa milloin missäkin. 

Teliasoneran ylin johto saa tästä raportin.

Lapsellista on uhkailla millään, mutta pakko sanoa, että syksyllä kun päivitämme etävalvontajärjestelmiä kiinteistöillämme, siirrämme samalla kaikki neljä mobiililiittymäämme, yhden kiinteän adsl:n ja yhden telefinlandin liittymän sekä uudet valvontajärjestelmät Soneran kilpailijalle. Kaikki liittymämme ovat aina olleet Soneralla. Kilpailijanne sanoo, että siirto on vaivaton. Ja mielestäni ilmeisen välttämätön luotettavan palvelun saamiseksi.

 

Kiitos kaikille kysymyksiini vastanneille.