Kuumentunut samsung S6

  • 29 June 2017
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Minulla on Samsung S6, tai todennäköisesti oli. Kuumeni ladattaessa....noin tunti latauksen jälkeen puhuin puhelimessa ja kuului outo ritinä. Puhelun loputtua huomasin takakannen menee säröille ja siitäpä ritinä johtuikin. Puhelimessa takuu, joten vein huoltoon. Huollon mukaan mekaaninen vika ? Puhelin ei ole saanut osumaa. Nyt pitäisi itse maksaa takakansi, koska puhelimessa ei vikaa. Jankuttaa vaan, että jos on kuitenkin saanut osuman. Kysyin, että miksi minua ei uskota ja vastaus, koska muutkin yrittää samaa. Olen yrittänyt selittää, että vaikka takakannen vaihto maksaisi euron, en uskalla ladata tai puhua puhelimeen enää. Entäs jos olis räjähtänyt korvalla, tai  latauksen aikana. Uskomatonta asiakaspalvelua. Haluan vaan tietää miksi näin kävi. Taitaa olla sopimusten irtisanomisen aika....törkeetä...menee kuluttaja asiamiehellei tämä asia. En todellakaan yritä kusta ketään silmään, olen ollut melko kauan Soneran asiakas

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

En tiedä, mistä huollosta olet kysynyt, mutta ainakin tämä https://samsungservice.fi/ on Samsungin oma ja osaa huoltaa laitteet speksien mukaan.


 


Voihan olla, että lämpölaajeneminen tms. on lasin hajottanut, sillä laitehan lämpenee voimakkaasti ladatessa. Onhan varmaa, ettei akku ole turvonnut ja hajottanut lasin? Olen nimittäin nähnyt joskus S6:en, jossa akku oli turvonnut ja hajottanut lasin.


 


Voi olla vaikeaa todistella, ettei ole käynyt mekaanista vauriota vaan tosiaan on itsekseen hajonnut. Ottaisin yhteyttä kuluttajaneuvontaan, jospa sieltä osattaisiin kertoa, miten voisi parhaiten perustella.


 


Telialla (Soneralla) ei ole osaa eikä arpaa laitteiden huoltoon, joten Telian syyttäminen on turhaa.

Vastaa