Täällä näkyy muitakin ketjuja olevan aiheesta mutta tehdään nyt uusi.
Viikko sitten hajosi Nokia 7 Plus joka 4kk vanha. Ilmoitus lähti AIG:lle heti.
Viikko on odoteltu kun tämän mallin Nokiaa ei ole saatavilla.
Sitä on kaupat pullollaan, AIG siis selkeästi odottaa että saa jostain korjaillun kappaleen tilalle. Sen voisi jotenkuten sietää, jos sen saisi mainostettuna päivässä tai kahdessa.
Telian aspa ei tiedä mistään mitään koska asia kuuluu AIG:lle.
Te niitä vakuutuksia myytte, teidän pitää tietää. Te mainostatte että luuri on parissa päivässä kädessä. Se on harhaanjohtavaa.
Laitoin jo kuluttajansuojaan kyselyä täyttääkö tarkoituksenmukaisen harhaanjohtamisen merkit, kun näitä samanlaisia viestejä näkyy olevan täällä pitkältä aikaa.
Ja te teette yhteistyötä AIG:n kanssa, ei ole mun asia soitella sinne ja hätyytellä että saanko tässä kuussa uutta. Jos ei luvatussa ajassa AIG sitä luuria pysty toimittamaan niin Telia kyllä pystyy, teillä on hyllyt väärällään tätä Nokia ultraharvinaista mallia.
Jeesus mitä touhua. Jos palvelun ulkoistette niin teidän vastuulla sen laatu on valvoa.
Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa