peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52608 Jäsentä
151447 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Uusi puhelin



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-12-2018
Kirjoituksia: 1
1/3

Uusi puhelin

Ostin eilen Teliakaupasta (Oulu) uuden puhelimen, edellinen meni rikki pudottuaan lattialle. Menin liikkeeseen ja myyjä esitteli vähän yliolkaisesti puhelimia, joista valitsin yhden. Myyjä antoi laatikon ja sanoi että palatkaa maanantaina uudelleen niin Tuki auttaa teitä?? ja kysyi myös että onko teillä lapsia, jotka laittavat puhelimen käyttökuntoon. Huh, aina olemme saaneet palvelua ja olemme myös Telian pitkäaikaisia ja aika isoa laskua maksavia asiakkaita. Meistä palvelu oli pöyristyttävää, onko todella palvelu menny näin huonoksi. Poikamme osti eri operaattorilta puhelimen ja se laitettiin käyttökuntoon pyytämättä. Meneekö Telialla niin lujaa, että ei tarvitse asiakasta palvella, kun rahan saa niin "gud bai"

0 tykkäystä
2 vastausta
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 760
2/3

Vs: Uusi puhelin


@lallukka73@  kirjoitti:

Ostin eilen Teliakaupasta (Oulu) uuden puhelimen, edellinen meni rikki pudottuaan lattialle. Menin liikkeeseen ja myyjä esitteli vähän yliolkaisesti puhelimia, joista valitsin yhden. Myyjä antoi laatikon ja sanoi että palatkaa maanantaina uudelleen niin Tuki auttaa teitä?? ja kysyi myös että onko teillä lapsia, jotka laittavat puhelimen käyttökuntoon. Huh, aina olemme saaneet palvelua ja olemme myös Telian pitkäaikaisia ja aika isoa laskua maksavia asiakkaita. Meistä palvelu oli pöyristyttävää, onko todella palvelu menny näin huonoksi. Poikamme osti eri operaattorilta puhelimen ja se laitettiin käyttökuntoon pyytämättä. Meneekö Telialla niin lujaa, että ei tarvitse asiakasta palvella, kun rahan saa niin "gud bai"


Harmillistahan tuo on, jos kokemus on ollut kuvailemasi kaltainen. Teliahan tarjoaa tietyissä myymälöissä, esimerkiksi tuolla Limingantullissa maksullista Telia Helppi -palvelua, jossa tukihenkilö avustaa laitteen käyttöönotossa. Lisätietoa palveluista löytyy täältä:

https://www.telia.fi/helppi/
https://www.telia.fi/helppi/palvelut/HELPPO/puhelimen-tabletin-kayttoonotto-helppo

Sitä en osaa sanoa, että tarjoaako Telia laisinkaan ilmaista tukea, että onko protokolla tosiaan  se, että kaikki tuki menee tuon maksullisen kautta. En ihan usko näin olevan, tilanteissa pitäisi toki jossain määrin olla ns. pelisilmää. Tuon maksullisuudenkin voi tuoda esille monin eri tavoin, eikä ilmeisen töksäyttäen. Myyjän pitäisi kyllä olla 100% mukana tilanteissa, eikä silleen ylimalkaisesti toimia. Hyvä, että tuot palautteen esille, itse en Telialla töissä ole, mutta täällä Yhteisössä toki kaikki annettu palaute ohjautunee asianomaisille tahoille. Uskoisin, että jo tänään saadaan jokin vastaus Telian puolelta asiaan.

 

Taatusti ilmaista tukea saat ainakin täältä Yhteisöstä, joten jos jokin ongelma käyttöönotossa on, niin älä epäröi kysäistä. Asiakastietoja tai tilien tunnuksia ei täällä valitettavasti voida käsitellä, mutta muuten mahdollisissa ongelmatilanteissa yritetään avustaa parhaamme mukaan.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 155
3/3

Vs: Uusi puhelin

Hei @lallukka73 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

Todella harmi kuulla ikävästä asiakaskokemuksestasi myymälässämme, pahoittelut heti omasta puolestani!

Todennäköisesti kaupan myyjä juuri tarkoitti "tuella" Telia Helppi -palvelua, joka palvelee esimerkiksi Oulun Limingantullin Telia Kaupassa aina arkisin klo 10-17. 

 

Telia Helpin kautta hoituu parhaiten esimerkiksi tietojen siirrot vanhasta puhelimesta uuteen puhelimeen, sähköpostin käyttöönotto- ja asennus, sekä muut tällaiset vastaavanlaiset asennukset uudelle puhelimelle, joita ei välttämättä myyjämme pysty tekemään, tai hänellä ei ole siihen tarvittavia työkalujakaan. Töksäyttely ei ole missään nimessä asiaankuuluvaa, ja ohjaankin tämän palautteesi vielä eteenpäin myymälään. Tilanne käydään siellä vielä kokonaisuudessaan läpi! 

 

Onko uusi puhelimesi nyt millaisessa tilassa? Oletko saanut sitä vielä lainkaan käyttöön? Kuten @Purnipsi sanoi, mieluusti neuvotaan täälläkin laitteen saamisessa käyttökuntoon.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg