peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52045 Jäsentä
150198 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

minun telia sovellus ios

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 33
1/4

minun telia sovellus ios

en tiedä onko tämä oikea osio mutta iphonen telia sovellus sanoo avattaessa että on päivitys ja asenna että uudet ominaisuudet jne...,kun painaa asenna aukeaa app store ja kohta josta voi asentaa telian sovelluksen,vieressä lukee avaa eikä mitään päivityksestä ja päivitykset osiossa ei ole päivitystä ja kun painaa sitä avaa niin aukaisee telia sovelluksen joka sanoo että pitää asentaa päivitys ja kun painaa asenna aukeaa appstore..........ja lopun varmaan arvaatte..,loputon ympyrä ja telia sovellusta ei voi käyttää päivittämättä...huhhuh!tämä kuvaa mun mielestä hyvin telian uuden tekniikan toimivuutta ja yleensäkin nykytekniikan tilaa,on kaikkea diibadaabaa eikä mikään toimi niinku pitäis,hermot menee tahtoo takas 80-luvulle....

0 tykkäystä
3 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 725
2/4

Vs: minun telia sovellus ios

Hei @arttu1971!

En saa toistettua tuota vikaa ainakaan omassa iPhonessa ja viimeinen päivitys on tullut 28.10. Minun Teliaan (versio 6.7.3).

Kokeilitko käynnistää puhelimen uusiksi?

Vai oliko kyseessä tämä Minun Telia appi?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 33
3/4

joo kyseessä minun telia appi,en saanut toimimaan ja huomasin app storessa päivitystiedoista että tuki ios 10 lle loppunut eli johtuisko siitä ku oon 10.3.1....?joka tapauksessa poistin apin toimimattomana ja jos kiinni ios versiosta niin pitänee sitten pärjätä ilman...

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 725
4/4

@arttu1971@  kirjoitti:

joo kyseessä minun telia appi,en saanut toimimaan ja huomasin app storessa päivitystiedoista että tuki ios 10 lle loppunut eli johtuisko siitä ku oon 10.3.1....?joka tapauksessa poistin apin toimimattomana ja jos kiinni ios versiosta niin pitänee sitten pärjätä ilman...

Kyllä, iOS 10 -tuki loppuu vähäisen käyttäjämäärän takia lukee apin tiedoissa.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump