Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Hela76
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

4G nopeampi kuin liittymäpaketin maksiminopeus

Hei.

Kertokaa mulle miten on mahdollista että, Telia myy mobiililaajakaistaa max 50 M liittymää osoitteeseni ja juuri mittasin omalla puhelimella 60M nopeuden. Mulla on katolla ristipolarisaatio antennit reitittimessä ja luulisin tulevan sinne myös sama nopeus.

Edit IlariJR: otsikkoa tarkennettu

2 vastausta
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 105 custom-general.kudos
  • 333 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

@Hela76  kirjoitti:

Hei.

Kertokaa mulle miten on mahdollista että, Telia myy mobiililaajakaistaa max 50 M liittymää osoitteeseni ja juuri mittasin omalla puhelimella 60M nopeuden. Mulla on katolla ristipolarisaatio antennit reitittimessä ja luulisin tulevan sinne myös sama nopeus.

Moi @Hela76 ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

Tuohan kuulostaa hyvältä, että yhteys on siellä parempi! Halutessasi voit laittaa meidän asiakaspalveluun viestiä, niin sitä kautta voidaan katsoa vielä asiaa tarkemmin. 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori |
snow28
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 66 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 7 custom-general.solutions

@Hela76  kirjoitti:

Hei.

Eipä tuo kai ole kovin paha juttu, jos tulee enemmän nopeutta kun on luvattu. Nopeusleikkuri ei ehkä sitten ole niin tiukka, joten antaa vähän enemmän. Ei ehkä kannata valittaa 🙂