Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ansvari
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asiaa laskutuksesta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain tossa taannoin vääränlaisen laskun ja olen sitä nyt yrittänyt selvittää.

Omien sivujen kautta ei onnistu ja asiakaspalveluun ei saa yhtettä.

Chattibotti ei ymmärrä asiasta mitään.Että tämmöstä palvelua.

 

 

 

---

Muokkaus Se_Jesse: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

10 vastausta
SonjaNii
Moderaattori
Moderaattori
  • 25 custom-general.kudos
  • 66 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ansvari  kirjoitti:

Sain tossa taannoin vääränlaisen laskun ja olen sitä nyt yrittänyt selvittää.

Omien sivujen kautta ei onnistu ja asiakaspalveluun ei saa yhtettä.

Chattibotti ei ymmärrä asiasta mitään.Että tämmöstä palvelua.


Moikka @Ansvari ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 

 

Millä tavalla laskusi on vääränlainen? Voidaan tässä yhdessä selvittää asiaa. Älä kuitenkaan laita mitään henkilökohtaisia tietoja tänne Telia Yhteisöön, sillä tämä on julkinen kanava.

 

Jäin vielä miettimään, kun sanoit, että Chatbotti ei ollut ymmärtänyt kysymystäsi niin chatissahan on myös mahdollista keskustella asiakaspalvelijan kanssa. Botti kysyy muutaman kysymyksen, jonka jälkeen tulee kohta " Avaa chat asiakaspalvelijalle". Oletko tätä kokeillut vielä? 

Ansvari
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos vastauksesta.Tein huhtikuussa uuden sopimuksen laajakaistasta.Nyt lasku on selvästi suurempi kuin sopimuksessa.

(sopimusvahvistuksesta tarkistettu).

Kokeilen uudelleen chattia.Kiitos!

SonjaNii
Moderaattori
Moderaattori
  • 25 custom-general.kudos
  • 66 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ansvari  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.Tein huhtikuussa uuden sopimuksen laajakaistasta.Nyt lasku on selvästi suurempi kuin sopimuksessa.

(sopimusvahvistuksesta tarkistettu).

Kokeilen uudelleen chattia.Kiitos!


Ettei laskutusjakso sattuisi olemaan pitempi kuin 1kk? Tämä voisi selittää normaalia suuremman hinnan. Laitan tähän vielä esimerkki laskutusjakson: 1.4.- 15.5. Tällöin laajakaistaa olisi laskutettu 1kk ja 2viiikkoa, jonka takia hinta on suurempi, mitä sopimuksessa lukee. Sopimuksessa aina kerrotaan 1kk hinta.

Ansvari
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sopimuksessa Telia yhteys kotiin L 22,50e/kk.

Laskussa 34,89e/kk.

Se_Jesse
Moderaattori
Moderaattori
  • 29 custom-general.kudos
  • 71 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ansvari kannattaa tarkistaa vielä tuo laskun laskutusjakso, niin kuin @SonjaNii mainitsi. Eli miltä aikaväliltä lasku on tullut. Tietty asiaa voi myös selvittää meidän asiakaspalvelun kanssa ja tottakai, jos virhe on sattunut niin se asiakaspalvelussa korjataan.

 


@SonjaNii  kirjoitti:
Ettei laskutusjakso sattuisi olemaan pitempi kuin 1kk? Tämä voisi selittää normaalia suuremman hinnan. Laitan tähän vielä esimerkki laskutusjakson: 1.4.- 15.5. Tällöin laajakaistaa olisi laskutettu 1kk ja 2viiikkoa, jonka takia hinta on suurempi, mitä sopimuksessa lukee. Sopimuksessa aina kerrotaan 1kk hinta.
| Telia Yhteisön moderaattori | Urheilu ja elokuvat |
Ansvari
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Menin juuri äsken chattiin ja kun jonotuksen jälkeen pääsin linjoille niin seuraavaa:

Hetkinen tarkistan asian."Rami" poistui linjoilta.Keskustelu on päättynyt.Että tämmöistä tälläkertaa.

Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2069 custom-general.kudos
  • 3401 custom-general.replies
  • 136 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ansvari  kirjoitti:

Menin juuri äsken chattiin ja kun jonotuksen jälkeen pääsin linjoille niin seuraavaa:

Hetkinen tarkistan asian."Rami" poistui linjoilta.Keskustelu on päättynyt.Että tämmöistä tälläkertaa.


Tuo on kyllä todella harmillista. Minulla on chatti joskus keskeytynyt ennen kuin kukaan on siihen ehtinyt vastaamaan.

Se_Jesse
Moderaattori
Moderaattori
  • 29 custom-general.kudos
  • 71 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ansvari  kirjoitti:

Menin juuri äsken chattiin ja kun jonotuksen jälkeen pääsin linjoille niin seuraavaa:

Hetkinen tarkistan asian."Rami" poistui linjoilta.Keskustelu on päättynyt.Että tämmöistä tälläkertaa.


Kuulostaa siltä, että chatti on jostain syystä katkennut kesken kaiken. Niin kuin @Purnipsi sanoikin todella harmillinen tilanne, eikä ollenkaan ideaalia. Kiitos, että ilmoitit tästä, niin pääsin laittamaan asian eteenpäin, jotta voimme selvittää tarkemmin chatin katkeamista. Kokeilitko jo chattia uudelleen ja pääsitkö keskustelemaan asiakaspalvelijan kanssa @Ansvari

| Telia Yhteisön moderaattori | Urheilu ja elokuvat |
Ansvari
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain vihdoin yhteyden asiakaspalvelijaan.

Ongelma ratkaistu.