peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58154 Jäsentä
161952 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-06-2015
Kirjoituksia: 2
1/5

DOT SIM PIN

Haluaisin vaihtaa Dot-liittymän PIN-koodin. Käyttöohjeen mukaan vaihdon voi iPhonessa tehdä Asetukset > Puhelin > SIM-kortin PIN, mutta puhelimessani ei Puhelin-valikossa ole tätä vaihtoehtoa. Onko tämä Dot-liittymän ominaisuus? Aiemmassa liittymässä vaihto onnistui.

4 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 830
2/5

Vs: DOT SIM PIN

Hyvää huomenta @Czerny! Mielestäni SIM-kortin PIN-koodin vaihtaminen on edelleen samassa paikassa puhelimen turva-asetuksissa kuten alla olevassa kuvassa. Applen iPadissa se sijaitsee Asetukset > Mobiilidata > SIM-kortin PIN Hymiö Erittäin onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 056
3/5

@Sekunti@  kirjoitti:

Hyvää huomenta @Czerny! Mielestäni SIM-kortin PIN-koodin vaihtaminen on edelleen samassa paikassa puhelimen turva-asetuksissa kuten alla olevassa kuvassa. Applen iPadissa se sijaitsee Asetukset > Mobiilidata > SIM-kortin PIN Hymiö Erittäin onnellinen

iPhonessa polku menee näin : Mobiiliverkko - SIM-kortin PIN - Vaihda PIN (ainakin minun iPhone SE puhelimessa, jossa DOT-liittymä Hymiö Silmänisku

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 830
4/5

@kiisseli67  kirjoitti: 
iPhonessa polku menee näin : Mobiiliverkko - SIM-kortin PIN - Vaihda PIN (ainakin minun iPhone SE puhelimessa, jossa DOT-liittymä Hymiö Silmänisku

Ahaa, sitten polut ovat muuttuneet eri malleissa. Ärsyttävää, kun Googlekin muuttelee asetuksia. Pitää käydä hämähäkin verkkoa yksitellen läpi, että löytää sen mitä oli etsimässä 😅

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-06-2015
Kirjoituksia: 2
5/5

@Sekunti@  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti: 

Ahaa, sitten polut ovat muuttuneet eri malleissa. Ärsyttävää, kun Googlekin muuttelee asetuksia. Pitää käydä hämähäkin verkkoa yksitellen läpi, että löytää sen mitä oli etsimässä 😅

Applen omassa ohjeessa polku on alussa mainitsemani. Kiitos molemmille nopeasta vastauksesta.