Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hanski1722
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Dot liittymän tilaus ei mene läpi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tilaamassa dot liittymää tablettiin. Pankkitunnuksilla pääse sisään syöttämään henkilötietoja ym, lopuksi kuitenkin aina lakoninen herja "ei onnistu, yritä uudelleen", ei mitään vinkkiä mikä on pielessä, onko syötetyissä tiedoissa jotain vikaa, onko palvelin nurin tms. Onko vinkkiä?

1 vastaus
JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 279 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro @hanski1722 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Tähän hätään ei ole tuohon valitettavasti juurisyytä antaa. Voisi kuitenkin kokeilla mahdollisuuksien mukaan tilausta toisella laitteella. Mikäli siitä ei ole apuja, kannattaa olla yhteyksissä Dotin asiakaspalveluun Dot -sovelluksen tai nettisivujen kautta (arkisin klo 9-17), josta varmasti löytyy apuja tähän ongelmaan. 

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*