Olimme vuoden Telian asiakkaina. Yhteydet pelasivat hyvin, samoin laskutus. Valitettavasti liittymämme olivat määräaikaisia. Tuli aika tarkastaa liittymä.
Vaimon liittymä päättyy 3.6.22 ja olisi jatkunut 10€ kovemmalla hinnalla. Telian sivuilla oli tänään tieto, että samanlainen liittymä olisi tarjolla aika tarkkaan samalla hinnalla, kuin se oli vuoden ollut. Se päätettiin ottaa ja jäätiin sättijonoon.
Vuoro tuli, mutta asiakaspalvelija Arttu ilmoittikin, että hinta on 5€ kalliimpi, kuin Telia nettisivullaan ilmoitti.
Siispä, operaattori vaihtui tänään.
Kysymys: Eikö Telian kannattaisi pitää nettisivunsa ajan tasalla, eikä houkutella ihmisiä jonottamaan, että voi - ehkä - saada myytyä liittymän kalliimmalla kuin nettisivuilla oli?
---
Muokkaus Sakumik: Lisätty kuva näkyviin