Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mso91
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

K-ryhmän 30 € lahjakorttia ei ole vielä toimitettu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?

 

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.

20 vastausta
HannaSu
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kennymc1976  kirjoitti:

Olin yhteydessä asiakaspalveluun. Sain vain tiedoksi, että tilaukseni ei kuulunut kampanjan piiriin. En kuullut sen enempää perusteluja, vaikka minulla on tilausvahvistuksessa lahjakortin tiedot. Perin outoa.. Mutta perheemme teki oman ratkaisun. Vaihdoimme liittymät kilpailijalle. Telian ovi ei tule enää koskaan aukeamaan meidän toimesta. Kiitos sinulle!


Harmillista kuulla, että asiassa oli epäselvyyksiä. On kyllä hieman outoa, kerran jos tilausvahvistuksessakin on mainittu, että liittymätilaukseen kuuluu etuna tuo lahjakortti, niin mikä on ollut syynä ettei sitä toimiteta? Todella ikävä kuulla, että tämän vuoksi päädyitte operaattorin vaihtoon. Joskus näissä kampanjoissa on ehtoja, että ne koskevat esimerkiksi pelkästään verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia, jolloin etua ei saa esimerkiksi asiakaspalvelun kautta tilatuista liittymistä. Myöskin lahjakortin saamiseksi liittymälle ei ole saanut käynnistää numeronsiirtoa toiselle operaattorille tilauksen teon jälkeen. Mainitsit tuossa ensimmäisessä viestissäsi, että olit ollut tästä meidän asiakaspalveluun aikaisemmin yhteydessä. Mainittiinko tällöin mitään siitä, miksi tuo liittymä ei kuulunut tähän lahjakorttiedun piiriin?

| Telia Yhteisön moderaattori |