peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55923 Jäsentä
157637 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Kaikkein huonointa asiakapalvelua ikinä



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-03-2018
Kirjoituksia: 3
1/6

Kaikkein huonointa asiakapalvelua ikinä

Missään muussa firmassa en ole saanut niin huonoa asiakaspalvelua kuin Telia-Sonerassa. Tuntuu uskomattomalle, että näin suuressa firmassa kaikki pitäisi käydä jankuttamassa nenäkkäin kaupassa, koska mikään ei hoidu sähköitse.

 

Tästä on jo yli pari vuotta aikaa kun edellisen kerran yritin saada laskun asioita muutetuksi. Laskussa oli väärin osoite. Sain ottaa kolme kertaa yhteyttä asian tiimoilta, ennenkuin se korjattiin. Siihen palvelu sitten jäikin.

 

Yritin saada yrityksen liittymää muutetuksi omalle nimelleni. Tästä olin yhteydessä useamman kerran. Se ei koskaan onnistunut, koska mitä ilmeisimmin asia meni väärään paikkaan. Jos Teliassa ei kontaktoi juuri oikeaan paikkaan, niin asiaa ei siirretä eteenpäin sellaiselle henkilölle, joka asian voisi hoitaa tai ratkaista. Eikö tämä toimintatapa olisi ihan perusasioita asiakaspalvelussa? Ja sossua kun syytetään asiakkaiden juoksuttamisesta luukulta luukulle.

 

Myöskin summa laskussa oli väärä kahden vuoden ajan ja sitäkään ei koskaan korjattu, vaikka ilmoitin myös tästä asiasta pariinkin otteeseen.

 

Sitten vain ei enää ollut aikaa viettää tämän asia parissa. Nyt vihdoin taas aktivoiduin ja yritin katkaista liittymän. Minulla ei ole tunnuksia yritysliittymäpuolelle. Tuli automaattinen viesti, että yritysliittymä tarkastetaan käsin ja tämän jälkeen saan tunnukset. Aikaa se vie kaksi päivää. Nyt on kulunut yli kaksi viikkoa ja mitään vastausta ei ole kuulunut.

 

Reilu viikko sitten yritin katkaista liittymän lomakkeella. Tästäkään ei ole tullut mitään kuittausta tai vastausta.

 

Telian asiakaspalvelu on siitä juoni, että sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun ei ole. Mitään postia ei voi lähettää tavallisella sähköpostilla, jolloin asiakkaalle jäisi todiste päivämäärineen postista.

 

Miten ihmeessä pääsen Teliasta eroon? Eikö tosiaan ole muuta keinoa kun raahautua liikkeeseen?

0 tykkäystä
5 vastausta
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
2/6

Vs: Kaikkein huonointa asiakapalvelua ikinä

Hei @Suski66 ja tervetuloa Yhteisöön.

Kuulostaa siltä että asiat eivät ihan nappiin ole menneet. 
Meille saa kyllä sähköisesti yhteyden useampaakin reittiä pitkin ja tarvittaessa esimerkiksi väärään paikkaan tulleita yhteydenottopyyntöjä kyllä siirretään oikeaan paikkaan. 

En pysty tätä täällä Yhteisössä tutkimaan tarkemmin, sillä täällä emme käsittele asiakastietoja. Autamme toki yleisellä tasolla! Lisätietoa Yhteisöstä löydät täältä

Yritysportaalin lisäksi yritysliittymäasioissa voit olla yhteydessä esimerkiksi soittamalla tai jättämällä lomakkeen. Linkistä löytyy omat lomakkeet eri asioille, joten täyttö on näppärää. 

Mikäli kyse taasen on kuluttajaliittymästä, voit olla yhteydessä kirjautumalla sivuillemme, jättämällä palvelupyynnön, yhteydenottopyynnön tai varata soittoajan.


Lomakkeet ajavat sähköpostin asiaa, ja asiasta riippuen on mahdollista näihin saada vastaus soittamisen sijaan sähköpostilla. Valmiit lomakkeet helpottavat myös asioiden käsittelyä, sillä lomakkeet ohjautuvat paremmin oikeaan paikkaan, kuin sähköposti. 

Suosittelen, että valitset ylle mainitsemistani yhteydenottotavoista sopivan ja laitat vielä kertaalleen tulemaan yhteydenoton! Toivon että saadaan kanssasi asiat hoidettua pikimmiten kuntoon. Pahoittelut vielä omasta puolestani että olet kokenut asioiden hoidon kanssamme hankalaksi. Tämä ei tietenkään ole tarkoitus, haluamme tarjota helppoja ja näppäriä tapoja asiakkaillemme! 
Palautetta otetaan vastaan asiasta kuin asiasta. Hymiö Onnellinen 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-03-2018
Kirjoituksia: 3
3/6

Vs: Kaikkein huonointa asiakapalvelua ikinä

Olisihan se kiva, jos sieltä tulisi sitä vastausta. Mutta kun ei tule, kaikki postit vaikuttavat menevän "mustaan aukkoon". Olen siis lähettänyt 2 lomaketta, toisen  2½ viikkoa sitten ja toisen 1½ viikkoa sitten.

 

Tämä ensimmäinen oli juuri tunnusten pyynti, joka piti tulla kahdessa päivässä. Nyt on mennyt jo yli kaksi viikkoa eikä mitään reaktiota.

 

Ja kun ei ole vieläkään niitä tunnuksia, niin vaikeaa sitä on minnekään kirjautua.

 

Mutta kuten sanoin, tämä lomakejärjestelmä on teille kätevä, koska asiakkaalle ei jää mitään todistetta lähetetystä lomakkeesta, kuten tavallisesta sähköpostista jäisi. Teiltä ei tule edes kuittausta lähetetystä lomakkeesta asiakkaan sähköpostiin. Spammikin on tarkistettu.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 966
4/6

Vs: Kaikkein huonointa asiakapalvelua ikinä

Hei @Suski66!

En ole telialainen, olen vain asiakas kuten sinäkin.

Jos et ole lomakkeista huolimatta saanut yhteydenottoa Telialta (yleensä puhelimitse), niin onhan se sähköpostiosoite myös olemassa ainakin yrityspuolella eli 

telia-email@telia.fi

Tosin olen käsittänyt että nuo lomakkeet pitäisi mennä nopeammin oikeaan paikkaan kuin sähköposti, mutta toivotaan että tämä nyt tepsisi 🙂

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-03-2018
Kirjoituksia: 3
5/6

Vs: Kaikkein huonointa asiakapalvelua ikinä

Hei!

 

Mistähän olet tuon sähköpostiosoiteen löytänyt, mutta kokeillaan nyt sitten vielä siihenkin. Vieläkään noihin kahteen lomekkeeseen ei ole tullut mitään vastausta.

 

Kerron sitten tuliko jotain vastausta.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 762
6/6

Vs: Kaikkein huonointa asiakapalvelua ikinä


@Suski66 kirjoitti:

Hei!

 

Mistähän olet tuon sähköpostiosoiteen löytänyt, mutta kokeillaan nyt sitten vielä siihenkin. Vieläkään noihin kahteen lomekkeeseen ei ole tullut mitään vastausta.

 

Kerron sitten tuliko jotain vastausta.


Se löytyy Telian yritystiedoista eli osoitteesta:

 

https://www.telia.fi/yritystiedot?intcmp=b2b-etusivu-footer-yritystiedot

 

 

Suosisin kuitenkin sähköisiä lomakkeita. Toivottavasti saat asiat selvitettyä, koska itsellänikin on ollut monella solmulla asioita muinoin, mutta ei Telian. Yksi asia kerrallaan on hyvä muistisääntö.

 

Hyvää pääsiäistä! Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich