Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nettisurffari65
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Koputuspalvelu toimii satunnaisesti.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka! Osaiskohan joku täällä neuvoa?

Ongelma on tosiaan se ettei koputuspalvelu toimi aina, vaan satunnaisesti.

Se on kytketty päälle *43# ja vihreä luuri. Tarkistus *#43# ja vihreä luuri ilmoittaa sen olevan käytössä.

Jos puhelin on tilassa 2/3/4G koputusta kytkettäessä se ei lähde lainkaan koputtamaan.

Kun otimme 4G pois päältä, jäi siis vain 2/3G yhteys ja sitten aktivoimme koputuksen päälle. Seuraavaksi puhelin sammuksiin ihan fyysisesti ja uudelleen päälle jonka jälkeen laitoimme päälle myös 2/3/4Gvalinnan. Sen jälkeen koputus toimii satunnaisesti! Puhelin on Iphone XS, liittymä Telia 200M rajattomilla määrillä. 

14 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jussi8514@  kirjoitti:

Koputus palvelu toimii satunnaisesti, 3 viikko reistaillut  katkoo meneillä olevia puheluita ja välillä ilmoittaa että palvvvelu ei käytössä, kummallista että muiden operaattoreiden korteilla koputus toimii täysin normaalisti samoilla puhelimilla

 

Edit JoonasLam: yhdistetty saman aihee ketjuun


Onko sinulla Multi-SIM -palvelu käytössä ja ovatko nämä puhelimet minkämerkkisiä ja mallisia? 

Jussi8514
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PiaJo@  kirjoitti:

@Jussi8514@  kirjoitti:

Koputus palvelu toimii satunnaisesti, 3 viikko reistaillut  katkoo meneillä olevia puheluita ja välillä ilmoittaa että palvvvelu ei käytössä, kummallista että muiden operaattoreiden korteilla koputus toimii täysin normaalisti samoilla puhelimilla

 

Edit JoonasLam: yhdistetty saman aihee ketjuun


Onko sinulla Multi-SIM -palvelu käytössä ja ovatko nämä puhelimet minkämerkkisiä ja mallisia? 


Ei ole multi sim ja galaxy note 20 ultra ja galaxy s20fe

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jussi8514@  kirjoitti:

@PiaJo@  kirjoitti:

@Jussi8514@  kirjoitti:

Koputus palvelu toimii satunnaisesti, 3 viikko reistaillut  katkoo meneillä olevia puheluita ja välillä ilmoittaa että palvvvelu ei käytössä, kummallista että muiden operaattoreiden korteilla koputus toimii täysin normaalisti samoilla puhelimilla

 

Edit JoonasLam: yhdistetty saman aihee ketjuun


Onko sinulla Multi-SIM -palvelu käytössä ja ovatko nämä puhelimet minkämerkkisiä ja mallisia? 


Ei ole multi sim ja galaxy note 20 ultra ja galaxy s20fe


Onko sinulla soitonsiirtoja päällä siinä liittymässä jolle olet tuota koputusta kytkemässä? Siinä voisi tarkistaa myös puhelimen asetuksista onko siellä erillistä koputus -asetusta ja miten se on kytketty.

Jussi8514
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaikki asetukset katsottu kymmeniä kertoja, eikä ole ainakaan minun kytkemiä siirtoja, tänään viimeksi koputus ei ole toiminut ollenkaan

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jussi8514@  kirjoitti:

Kaikki asetukset katsottu kymmeniä kertoja, eikä ole ainakaan minun kytkemiä siirtoja, tänään viimeksi koputus ei ole toiminut ollenkaan


Ottaisitko meidän tekniselle puolelle yhteyttä eli voit jättää meille Yhteydenottopyynnön tai sitten voit soittaa puh. 020 690 400 (pvm+mpm). Voit myös kirjautua Minun Telia -sivustolle ja olla yhteydessä Chatin kautta meihin. Pääsisimme katsomaan asiakastietojen kautta tilannettasi ja mikä moisen aiheuttaa.