Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sypido
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kortti ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Vaihdoin ensin puhelinliittymäni soneralta elisaan ja nyt vaihdankin takaisin . Tänä aamuna piti kortin vaihtua mutta kortti ei reagoi. Kyseessä siis sama kortti mikä minulla ennenkin oli käytössä kun olin asiakkaananne. Mitä teen?

1 vastaus
TomiPi
Vakiokalustoa
  • 118 custom-general.kudos
  • 136 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heippa @Sypido!

 

Mahtihomma kuulla että päätit palata asiakkaaksemme!

Täältä Yhteisön puolelta ei valitettavasti tuota päästä tarkastelemaan. Kissa, turhautunut

 

Pääsetkö pyörähtämään chatissamme kirjautumalla osoitteeseessa telia.fi/kirjaudu . Siellä voisivat tarkastella onko liittymälle kytketty oikea SIM-kortti käyttöön.

Tai vaihtoehtoisesti mikäli sinulla on mahdollista soitella meille 020 690 400 (Avoinna ma-pe 8-18, la 9-1630), jostain toisesta puhelimesta niin voidaan katsoa tuota.

Kun keskittymiseen laittaa sata prosenttia, siinä tulee väkisin hiki.
Tämän osion uusimmat keskustelut