peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59176 Jäsentä
164024 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Lasku ei ole tullut



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-02-2016
Kirjoituksia: 1
1/6

Lasku ei ole tullut

Minulla on Sonera perus-liittymä ja omilla sivuilla sanotaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 29.2., mutten ole saanut laskua sähköpostitse kuten yleensä eikä sitä myöskään näy Omien sivujen rekisterissä. Mitä teen?
0 tykkäystä
5 vastausta
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-08-2015
Kirjoituksia: 500
2/6

Vs: Lasku ei ole tullut


@MARIANNAA kirjoitti:
Minulla on Sonera perus-liittymä ja omilla sivuilla sanotaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 29.2., mutten ole saanut laskua sähköpostitse kuten yleensä eikä sitä myöskään näy Omien sivujen rekisterissä. Mitä teen?

Ainakin itselläni oli toi lasku päivittynyt kun käväisin tuolla omat sivulla.Kyseli myös toistamiseen numeroa ja emailia eli oliskohan joku omat sivut vika taas vaihteeksi?.Se laskuhan näkyy ainakin itselläni asiakkuuteni kohdassa ja sen voi myös maksaa siitä suoraan.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-08-2015
Kirjoituksia: 500
3/6

Vs: Lasku ei ole tullut

Eipä toi omat sivut taida toimia vieläkään oikein kun kerta joka kerta kun kirjaudut sisään se pyytää päivittämään tietoja?.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 142
4/6

Vs: Lasku ei ole tullut


@MARIANNAA kirjoitti:
Minulla on Sonera perus-liittymä ja omilla sivuilla sanotaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 29.2., mutten ole saanut laskua sähköpostitse kuten yleensä eikä sitä myöskään näy Omien sivujen rekisterissä. Mitä teen?

Hei @MARIANNAA ja tervetuloa Klaaniin! Ota yhteyttä omien sivujen chatilla asiakaspalveluun tuosta lasku asiasta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/  

Ohjevideo : http://klaani.sonera.fi/t5/Ohjevideot/Apua-ja-tukea-kaytettavissasi-24-7/m-p/120267#U120267

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 142
5/6

Vs: Lasku ei ole tullut


@arapahoe kirjoitti:

Eipä toi omat sivut taida toimia vieläkään oikein kun kerta joka kerta kun kirjaudut sisään se pyytää päivittämään tietoja?.


Kyllä minulla ainakin toimii omat sivut oikein. Oletko päivittänyt joka kerta sitten tietosi? Auttaako jos poistat evästeet tai päivität sivun selaimesta?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 429
6/6

Vs: Lasku ei ole tullut

Mikäli liittymän käyttö on vähäistä, laskua ei lähetetä joka kuukausi:

 

Hyödyllistä tietoa laskutuksesta


Laskutusraja on kuluttaja-asiakkailla 20 € ja yritysasiakkailla 50 €. Kuluttaja-asiakkaiden sähköisillä laskuilla laskutusraja on 10€. Laskutusrajasta riippumatta lasku lähetetään vähintään 6 kuukauden välein.

Jos arvelet, että laskusi summa on jäänyt alle 10 €, 20 € tai 50 €, odota rauhassa ensi kuun laskua.

 

Lisäksi Omien sivujen Seuraavan laskusi eräpäivä on toimii epäluotettavasti. Kun minulla on kolme liittymää, Seuraavan laskusi eräpäivä on vaikuttaa huomioivan ainoastaan Liikkuvan Netin laskujen eräpäivät. Kodin Netin ja Kotinumeron laskut elävät aivan omaa elämäänsä, joiden seuraavat eräpäivät voi tarkistaa edellisestä laskusta.

0 tykkäystä