peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59299 Jäsentä
164323 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Laskua viidestä yhtäaikaisesta multimediaviestistä

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 809
11/30

Vs: Laskua viidestä yhtäaikaisesta multimediaviestistä

Voisiko kyse olla 15400 numerosta? Esim. reissupaketin tilausta numerosta 15400. Tätä kautta emme harmi kyllä pääse tarkistamaan asiakastietoja, joten suosittelen että olet asiakaspalveluumme yhteydessä asian selvittämiseksi. Tuosta voidaan sitten tarvittaessa tehdä reklamaatio mikäli vaikuttaa siltä että veloitukset eivät ole aiheellisia.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎23-05-2018
Kirjoituksia: 19
12/30

Varmaankin se on 15400, ja olen yhden reissupaketin tilannut tekstiviestillä, mutta mistä ne muut ovat peräisin, sitä en ymmärrä. Kun palaan Suomeen niin yritän sitten saada tolkkua noihin "haamuviesteihin"

Highlighted
Uusi keskustelija
13/30

Nyt olen taas Suomen kamaralla ja edelleen tuohon samaan numeroon 15*** kertyy viestejä, MUTTA, nyt niissä on hintana 0,00€ . Mikä on siis johtopäätökseni? No se on, että mobiilikirjautuminen on ilmaista EU-alueella, mutta USA:ssa ei, vaan jokaisesta mobiilikirjautumisesta kertyy samalle aikalyömälle 2 viestiä joista kertyy siis 2x0,29€ hintaa eli jokainen mobiilikirjautuminen USA:ssa maksaa 0,58€/kerta. Muuta selitystä noille haamuviesteille en ainakaan itse keksi.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 430
14/30

Mitä tarkoitat mobiilikirjautumisella? Mobiilivarmennettako?

Mobiilivarmenne kommunikoi sim-kortin kanssa tekstiviesteillä, mutta nämä ovat maksuttomia. Joten kyllähän se, että mobiilivarmenne aiheuttaa laskua on selkeä veloitusvirhe. Reklamoi ihmeessä ylimääräiset veloitukset.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
15/30

Joo, mobiilivarmennehan on oikea nimitys ja siitä on siis kyse, että vaikks sanovat sen olevan ilmaista, niin se ilmaisuus näyttää kattavan vain EU-aluenn, ei esim USA:ta, jossa mobiilivarmenteella kirjautuminen on maksullista. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä 🤔

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
16/30

@Sekunti@  kirjoitti:

Ei Telia laskuta tyhjästä tietenkään.

Ikävä kyllä, tällaistakin on sattunut. Muistatko vielä Aiheettomat tekstiviestiveloitukset 24.3.2017?

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 926
17/30

@irritus@  kirjoitti:

@Sekunti@  kirjoitti:

Ei Telia laskuta tyhjästä tietenkään.

Ikävä kyllä, tällaistakin on sattunut. Muistatko vielä Aiheettomat tekstiviestiveloitukset 24.3.2017?

Vahinkoja voi sattua ja tässä tapauksessa nuo kyllä hyvitettiin mallikkaasti Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
18/30

Olin yhteydessä chatin kautta asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin hyvin selvästi, että mobiilivarmenteen käyttö kotimaassa on maksutonta , mutta ulkomailla maksullista. Joten minun eväät asiassa taitaa olla syöty?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
19/30

Telian asiakaspalvelija chatin kautta sano, että ei ole velotusvirhe, kun mobiilivarmenteen käytöstä ulkomailla menee maksu. Sanoi sen olevan ilmaista vain kotimaassa!

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
20/30

Hinnastossa lukee yksiselitteisesti "Mobiilivarmenne on matkapuhelinliittymän maksuton lisäpalvelu".

Kyseessä on veloitusvirhe, joten jatka reklamoimista.

0 tykkäystä