Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 230 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Liikkuvan netin päivittäminen omilta sivuilta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Huomasin että valikko "päivitä liittymä" on poistettu omilta sivuilta. Onko muutos pysyvä?
En päivitä liittymää vielä tämän vuoden puolella mutta.....
7 vastausta
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa wheeler,

kyllä sen sieltä pitäisi edelleen löytyä.
Oletko palveluun kirjautunut Sonera Tunnuksin? Eli niillä verkkopankkitunnusten avulla luoduilla tunnuksilla? Tarvittaessa voit tunnistautua täällä https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=1070
kohdassa "Luo uusi".

Mikäli tästä huolimatta päivitä-painike puuttuu, kokeiletko kirjautumista toisella selaimella? Tarvittaessa kannattaa tyhjentää myös selaimen historiatiedot yms.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 230 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa Mariela,

Kiitos infosta. Kirjautuminen ja kaikki muu toimii mallikkaasti. Vain päivitä valikko puuttuu. Mainittakoon että valikko "päivitä liittymä" näkyy normaalisti puhelinliittymä puolella.
Samaan asiaan liittyvä keskustelu aikaisemmin:
viewtopic.php?f=130&t=19860
Nyt on vaan joku "vienyt" koko valikon! Mutta kuten mainitsin, vielä ei ole tarvetta päivittää, joten seuraan tilannetta.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei wheeler!

Kiitos viestistäsi.

Testasin tilannetta omalla Liikkuva Netti -liittymälläni. Kirjautumisen jälkeen valitsin Liikkuva Laajakaista -liittymän ja tämän jälkeen sivun alalaidassa on vihreällä pohjalla teksti "Päivitä nettipaketti". Tätäkö tekstiä sinulla ei näy ollenkaan? Oletko kokeillut toisella selaimella?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 230 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Tapani V,
Nimenomaan "päivitä liittymä" vihreällä pohjalla puuttuu minulta kokonaan.
Kokeilin myös eri koneella + Chrome ja Firefox selaimilla. Valikko puuttuu!
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei wheeler!

Kieltämättä erikoinen tilanne. Lukeeko Omilla Sivuilla mobiililaajakaistaliittymäsi numeron kohdalla Liikkuva Laajakaista?

Jotakin ongelmaa Omilla Sivuilla voi mahdollisesti olla, mutta toivottavasti kyseessä on tilapäinen häiriö. Voit päivittää liittymääsi myös asiakaspalvelumme kautta vaikka tekemällä Palvelupyynnön Omilta Sivuilta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 230 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei taas Tapani V,

Omat sivut näyttää:

Liittymän käyttäjä

Liittymänumero
040 XXXXXXX

Liittymätyyppi
Liikkuva Netti

PUK-koodi
XXXXXXXX

Tämä ongelma alkoi jo kun omat sivut uudistettiin viimeksi. Alussa oli näin:
viewtopic.php?f=130&t=19860
Korjausta yritettiin mutta valitettavasti lopputulos on tämä nykyinen.
Mutta ei pilata yöunia tämän takia. Kuten mainitsit, soneralla on muita päivityskanavia. Kyllä päivitys onnistuu jos/kun tarve tulee. Odotan hyvää 4G Max tarjousta ilman määräaikaisuutta ja otan yhteyttä. Eiköhän meille "vanhoille" vielä löydy jotakin sopivan hintaista.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei wheeler!

Kiitos viestistäsi. Kieltämättä jotakin erikoista asiassa on, koska normaalisti liittymän päivittäminen onnistuu nimenomaan Sonera Omien Sivujen kautta. Toivottavasti asia korjaantuu.

Voit tutustua Sonera Liikkuva Netti -liittymien tarjouksiimme osoitteessa:

http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/ne ... omeid=3417

Sivulta löytyvät voimassa olevat tarjouksemme liittymätyypeittäin. Kun valitset esimerkiksi Aito 4G Max -liittymän kohdalta Tilaa, avautuu ikkuna, jossa voi valita kohdan "Päivitän nykyisen liittymäni". Tämän jälkeen pyydetään kirjautumaan Sonera Omille Sivuille, mutta jostakin syystä sinulla ei Omilla Sivuilla ole päivitysmahdollisuutta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu