Liittymä tyypin vaihtoaikaa ei voi määrittää

  • 21 June 2017
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Määräaikainen liittymätyyppini oli vaihtumassa kesäkuun lopussa. Kesäkuun alussa tuli viesti että päivitä liittymäsi mahdollisimman pian uuteen. Tein liittymän muutoksen 16.6.. Missään ei ollut kohtaa johon olisin voinut laittaa mistä alkaen. Yllätyin kun alkoi tulla viestejä että uusi liittymäsi on astunut voimaan heti. Uusi liittymä oli kalliimpi ja enkä olisi tahtonut sen astuvan voimaan kuin uuden laskutus kauden alusta. Yhtä edullista kuin aikaisempi oli ei enää ollut. Ei voi kuulemma korjata. En saanut selvää vastausta että jos perun liittymä muutoksen ja teenkin sen kuun vaihteessa niin korjaantuuko tilanne. Olkaapa tarkkana vastaavissa tilanteissa, käytäntö on ilmeisesti rakennettu perustuen sille että liittymät vaihdettaisiin aina edullisempiin ja silloinhan tietenkin voimaan astuminen saa olla heti. Harmittaa vaikka monesta eurosta ei ole kyse ja tuntuu tulleensa petetyksi.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei JokMum ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


Näinhän se on ikävä kyllä ollut jo pidemmän aikaa, että uusi liittymä astuu heti voimaan ja vanhaan ei ole paluuta eikä vaihtoaikaa voi ainakaan itse määrittää. Harmi että näin pääsi käymään, mutta jospa tuo uusi liittymä nyt palvelisi jatkossa paremmin.

Vastaa