Liittymän päivittäminen

  • 2 April 2017
  • 1 kommentti
  • 12 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei, mä olen ihan hukassa tän jätti-liittymän kanssa. Joka kuukausi mä maksan kympin verran "ilmaa"! Mulle riittäis S-pakettikin nykykäyttöön ja siinähän mä maksaisin vain oman käytön mukaa. Verkos ei sitä pysty muuttamaan ku siinä kysellään ihan outoja asioita.Chattaajat on kaikk "lomalla" eikä asiakaspalvelu vastaa soittoi - ei mull oo aikaa ja rahaa jonottaa ja kuunnella höpötyksiä!


Kuka vihjais hyvän neuvon saada simppeli liittymä? Vai otanko DNAan?


ahuj64

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

kirjoitti:

Hei, mä olen ihan hukassa tän jätti-liittymän kanssa. Joka kuukausi mä maksan kympin verran "ilmaa"! Mulle riittäis S-pakettikin nykykäyttöön ja siinähän mä maksaisin vain oman käytön mukaa. Verkos ei sitä pysty muuttamaan ku siinä kysellään ihan outoja asioita.Chattaajat on kaikk "lomalla" eikä asiakaspalvelu vastaa soittoi - ei mull oo aikaa ja rahaa jonottaa ja kuunnella höpötyksiä!


Kuka vihjais hyvän neuvon saada simppeli liittymä? Vai otanko DNAan?


ahuj64




Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Jos sähköiset yhteydenottotavat eivät tunnu niiltä parhaimmilta, niin toki voit käydä Telia Kaupassa tai palvelpisteellä hoitamassa liittymäasiasi kuntoon. Itseäsi lähimmän voit etsiä vaikka tällä karttapalvelulla: https://www.telia.fi/kauppiashaku


 


 

Vastaa