MULTISIM LIITTYMÄ


 mistä johtuu  jos  mulla on kummatkin  puhelimet   päällä

ja  puhun puhelimessa   pääliittymällä  niin  samaan aikaan  rinnakkaiskortin liittymä hälyttää eli joku soittaa mulle

onko tämä  häiriö tilanne vai normaalia nykyään? tänään kävi meinaan niin 


6 kommenttia

Muistatko, oliko puhelimessa koputustoiminne päällä? Jos toinen matkapuhelimista on varattu ja siinä on koputus päällä, puhelu koputtaa varattuun puhelimeen ja hälyttää vapaana olevassa puhelimessa. Eli olisiko tämmöinen tilanne nyt kyseessä?


@MiaSL kirjoitti:

Muistatko, oliko puhelimessa koputustoiminne päällä? Jos toinen matkapuhelimista on varattu ja siinä on koputus päällä, puhelu koputtaa varattuun puhelimeen ja hälyttää vapaana olevassa puhelimessa. Eli olisiko tämmöinen tilanne nyt kyseessä?


 koputus on päällä  mutta  siis  tota  rinnakkaiskortin numeroa en  ole  antanut kenellekkään  mutta asia siis selvis tuntu vaan niin oudolta  tää tilanne 

Tuossa soittaja on soittanut siihen päänumeroon, jossa on se koputus ollut päällä. Puhelu on koputellut siinä päänumerossa, ja pirissyt samaan aikaan tässä toisessa luurissa. Soittaja kuulee vain tuon koputustiedotteen.

  toimiiko  multisim liittymä oikein jos  liittymään tulee   multiumediaviesti  tulee  viesti ei ladattu   1 liitymäni oli kiinni kun avaan 1 liittymäni   niin  multimedia viestiä ei tuu  edes ykkös liitymään   eli   viesti jää näkemättä ollenkaan  on  vähän huonosti tehty kun ei edes pysty  kattoon netistä viestiä  vastaaottaja kun ei voi tietää onko mulla liitmä päällä  tässä  ei nyt ollu tärkeestä  asiasta kyse  mutta kuitenkin  

tää ainakin olis hyvä mainita


@MMALINEN kirjoitti:

  toimiiko  multisim liittymä oikein jos  liittymään tulee   multiumediaviesti  tulee  viesti ei ladattu   1 liitymäni oli kiinni kun avaan 1 liittymäni   niin  multimedia viestiä ei tuu  edes ykkös liitymään   eli   viesti jää näkemättä ollenkaan  on  vähän huonosti tehty kun ei edes pysty  kattoon netistä viestiä  vastaaottaja kun ei voi tietää onko mulla liitmä päällä  tässä  ei nyt ollu tärkeestä  asiasta kyse  mutta kuitenkin  

tää ainakin olis hyvä mainita


viesti tuli 4  tuntia  puhelimen avaamisen  jälkeen  eli nähtävästi toimii kuitenkin  niin kuin normaali liittymä

ps   oman viestin muokkaus olis kiva ominaisuus 

Itselläni on MMS:stä jatkuvasti vikailmoitus auki, koska ei toimi palvelukuvauksen mukaan. Viesti ei tule koskaan perille, jos kakkosliittymä sattuu olemaan auki viestin "saapuessa" - RIIPPUMATTA siitä onko ykkösliittymä tuolloin päällä. 

 

3,5 vuotta Sonera jo tätä asiaa selvitellyt..

Vastaa