peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58810 Jäsentä
163301 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Netti ei toimi mobiililaitteessa lainkaan



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-10-2019
Kirjoituksia: 2
1/3

Netti ei toimi mobiililaitteessa lainkaan

Olen nyt yrittänyt räpläillä nettiä tähän uuteen luuriini (Honor 20 lite), enkä saa internettiä mitenkään toimimaan. Olen yrittänyt seuraavia:

 

- Aktivoinut simin, sekä tekstannut 15400 asetukset, mitkä asensin.

- Manuaalisesti käynyt täyttämässä APN infot ohjeiden mukaisesti (esim. täydentämällä välityspalvelimet ym)

- Buutannut laitteen useampia kertoja

- Tarkistanut, että mobiilidata ym. ovat päällä, sekä 4, 3 ja 2G ovat kaikki enabloituna

- Verkko-operaattori asetettu Telia FI

 

Onko vielä jotain, mitä voin yrittää tehdä? Kiitos.

0 tykkäystä
2 vastausta
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-10-2019
Kirjoituksia: 2
2/3

Vs: Netti ei toimi mobiililaitteessa lainkaan

Tarkennuksena, yritän siis mobiililaajakaistalla (100M rajaton) ottaa internettiin yhteyttä, enkä käytä esimerkiksi Wi-Fiä tms. Olen myös helsingissä.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 184
3/3

Vs: Netti ei toimi mobiililaitteessa lainkaan

Moi @Janidsa ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Suosittelen vielä nollaamaan/palauttamaan puhelimen verkkoasetukset. Sillä tavoin puhelin poistaa kaikki olemassa olevat verkkoasetukset ja hakee automaattisesti tarvittavat verkosta. Sen jälkeen sinun ei tarvitse kuin käynnistää puhelin vielä kerran uudelleen.

 

Asetukset viestillä tulee myös verkkoasetukset, mutta tuo aiempien asetuksien nollaaminen kannattaa, silloin asenuu ns. puhtaalta pöydältä. Ongelman vielä jatkuessa voi ongelmaa rajata tehokkaasti kokeilemalla SIM-korttia toisessa puhelimessa. Jos liittymä ei toimi toisessakaan puhelimessa, kannattaa kysyä meidän chatista, että onhan SIM-kortin numero oikein liittymälle ja liittymä varmasti jo aktiivinen.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.