Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
titsa17
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettiyhteys katkeilee ja DNS palvelimen virheilmoitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Käytössä nettitikkuyhteys ja Huawein mokkula. Viimeisten kahden viikon aikana yhteys on katkeillut jatk uvasti ja virheilmoitus DNS ei vastaa, "Windows ei pysty vaihtamaan tietoja laitteen tai resurssin (ensisijainen DNS palvelin) kanssa.

 

 

Mikähän syynä? 

2 vastausta
titsa17
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kokeilin nollata DNS asetukse, mutta ei ollut apua. Testasin myös netin nopeuden  testitulos oli onneton noin 2 Mb/s . Käytössä on Windows 10 ja kysyin asiasta microsoftin sivuilta mutta sain ohjeer verkon asetusten muokkaamiseen. Ei ollut apua. Toivottavasti ongelman syy selviää koska näin hitaalla ja pätkivälllä netillä ei voi edes verkkopankissa käydä laskuja maksamassa kun kesken kaiken yhteys katkeaa.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@titsa17 Olet varmaan kokeillut nettitikkua toiseen usb-porttiin ja käytäthän sitä suoraan tietokoneessa eikä erillisessä reitittimessä? Onko sinulla matkapuhelinta Telian liittymällä eli voisit verrata, katkeaako matkapuhelimen netti samaan aikaan kuin nettitikun kautta tuleva yhteys?

 

Mikäli näistä ei ole apuja, niin toivoisin sinun olevan meihin vaikka Chatin kautta. Voit kirjautua Chattiin menemällä telia.fi -sivustolle ja siellä jo ChatBOT jo vilkuttaa ruudun alalaidassa. Voisimme katsoa verkon tilannetta sen jälkeen.