Hei,
Onko kellään muulla käynyt näin, että liittymän päivityksen
jälkeen netti on hidastunut huomattavasti?
Minulla oli aikaisemmon tuommoinen rajaton puhepaketti
200 MB/s netillä ja päivitin sen 10.03.2020 tarjoukseen jossa
oli 300 MB/s netti ja Cmore paketti.
Päivityksen yhteydessä sain kaksi viestiä joissa sanottiin että
uusi paketti astuu voimaan heti kun puhelin on käynnistetty uudelleen.
Näin toimin, mutta kun testasin nopeutta Jyväskylän keskustassa, niin
huomasin että netti olikin hidastunut alle 100 MB/s arvoon.
Korkeimmat nopeudet olivat 60/2,8 MB/s, vaikka ne oli aikaisemmin
olleet 170/50 MB/s. Sitä tutkitaan nyt tekniikassa edelleen vikatilanteena.
Haluaisinkin nyt tietää miten Telialla suhtaudutaan tällaiseen tapaukseen.
Ja eikö nyt olla siinä tilanteessa, että on muodostunut oikeus hinta hyvitykseen?
Edit IlariJR: Nimitieto poistettu viestistä. Voit lisätä haluamasi allekirjoituksen profiilistasi.