Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Krisse16
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Pika-avaus ja maksu

Hei! Asiakaspalveluun ei ruuhkan vuoksi saanut yhteyttä ja kaikki laskuni ovat soneran sivujen kautta maksettu. Onko pika-avaus täältä kautta mahdollinen?

2 vastausta
tilasto
Kunniajäsen
  • 1083 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ei ole, täytyy olla yhteydessä asiakaspalveluun.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 192 custom-general.kudos
  • 159 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions


@tilasto kirjoitti:

Ei ole, täytyy olla yhteydessä asiakaspalveluun.


Hei @Krisse16, lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! Se on juuri näin kuin @tilasto tuossa kommentoi; Yhteisön kautta ei ole mahdollista saada varsinaista asiakaspalvelua, mutta jeesitään täällä toinen toisiamme kyllä yleisemmissä probleemissa.

Olisiko sinun mahdollista piipahtaa asiakaspalvelumme chatissa? Siellä ei ole ruuhkia pahemmin nyt ollut, joten ei pitäisi kyllä joutua odottelemaan palvelua. Chatin löydät, kun kirjaudut sisään Telia.fi -sivustolle tietokoneen selaimella (mobiililaitteella chat ei vielä ole toiminnassa).

Tässä vielä linkki@ @IlariJR blogikirjoitukseen miten tuo chat toimii ja mistä löytyy.

⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮