Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64298
Kirjoituksia 174895

Puhelimen/liittymän tilaus ei vastaa tuotetta?



Highlighted

Puhelimen/liittymän tilaus ei vastaa tuotetta?

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Puhelimen/liittymän tilaus ei vastaa tuotetta?

1/2

Hei!

040*******

pitäisi olla ns rajaton datansiirto.

olen lääkäri

En pääse lähettämään e-reseptejä.

 

Pyydän neuvoja niin pääsen itsekin tästä töihin:);)

koitos!

 

Edit JoonasLam: Piilotettu yksilöintitiedot puhelinnumero/nimi.
Voit lisätä allekirjoituksen vastauksiisi erikseen Omat asetukset -> Henkilökohtaiset tiedot.

 

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 413 kpl

2/2

Moi @Wolandiphone2 ja tervetuloa Telia Yhteisöön 🙂 

 

Alkuun kannattaa varmistaa, että liittymälläsi on rajaton data käytettävissä. Näet sen kirjautumalla Omille sivuille, josta pääset tarkistamaan myös sen ettei liittymälläsi ole mitään estoja netin käytön suhteen. Näet tiedot kirjautumisen jälkeen -> Liittymäni ja palveluni -> valitse liittymä -> näet liittymän tiedot. Täällä Telia Yhteisön puolella emme pääse tarkistelemaan asiakas-/liittymätietoja.

Jos liittymällä on rajaton data eikä estoja siinä ole päällä, voi seuraavaksi tarkistaa että mobiilidata on puhelimessa päällä. Mikäli sekin on päällä, mutta netti ei jostain syystä toimi, kannattaa puhelin käynnistää uudelleen ja tarvittaessa nollata verkkoasetukset puhelimesta.

Edit: upotettu linkki Omille sivuille tekstiin.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.