Puhelimen/liittymän tilaus ei vastaa tuotetta?

  • 16 June 2019
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!


040*******


pitäisi olla ns rajaton datansiirto.


olen lääkäri


En pääse lähettämään e-reseptejä.


 


Pyydän neuvoja niin pääsen itsekin tästä töihin:);)


koitos!


 


Edit JoonasLam: Piilotettu yksilöintitiedot puhelinnumero/nimi.
Voit lisätä allekirjoituksen vastauksiisi erikseen Omat asetukset -> Henkilökohtaiset tiedot.


 


1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Moi @Wolandiphone2 ja tervetuloa Telia Yhteisöön :) 


 


Alkuun kannattaa varmistaa, että liittymälläsi on rajaton data käytettävissä. Näet sen kirjautumalla Omille sivuille, josta pääset tarkistamaan myös sen ettei liittymälläsi ole mitään estoja netin käytön suhteen. Näet tiedot kirjautumisen jälkeen -> Liittymäni ja palveluni -> valitse liittymä -> näet liittymän tiedot. Täällä Telia Yhteisön puolella emme pääse tarkistelemaan asiakas-/liittymätietoja.

Jos liittymällä on rajaton data eikä estoja siinä ole päällä, voi seuraavaksi tarkistaa että mobiilidata on puhelimessa päällä. Mikäli sekin on päällä, mutta netti ei jostain syystä toimi, kannattaa puhelin käynnistää uudelleen ja tarvittaessa nollata verkkoasetukset puhelimesta.

Edit: upotettu linkki Omille sivuille tekstiin.

Vastaa