Räkning

  • 14 October 2019
  • 4 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hej har nu inte möjlighet att betala räkningen fakturanr: ************* finns det en möjlighet att ännu en gång kunna ändra förfallodatumet på den eller laga en avbetalningsplan?


 


Edit SannaMKoo: Fakturanumret är dold


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hej och välkommen till Telia yhteisö @Sundvik !


 


Betalningar till fakturan eller överföring av förfallodagen kan göras engligt dessa instruktioner : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/maksuaika


 


On förfallodagen redan har gått bör du kontakta kundservice : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot

Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Prova den punkt där läser Maksupäivä siirto, det vill säga betalningsdatumöverföringen.


Om det inte fungerar, kontakta kundservice.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Sundvik@  kirjoitti:

Tog screenshot på räkningen hoppas det syns nu men finns det en möjlighet att ändra på förfallo datum eller göra upp en betalningsplan?




@Sundvik  om du vill skuta up betalningsdatum eller göra en betalningsplan, då är det bäst att kontakta oss personligen. Det enklaste sättet är på telia.fi på vår chat.

Vastaa