Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ken666
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Saldon lataaminen liittymälle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Unohdin palata takaisin soneran sivulle kun vahvisyin saldon-lataaminen verkkopankissa.. ei ole liitenumeroa, lataus epäonnistui! Mitä teen? Rahat ovat otettu tililtä...


Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa

2 vastausta
jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näitähän sattuu aina silloin tällöin. Eli kaikki informaatio vain moderaattorille, tai asiakaspalveluun, liittymänumero mille latasit. mihin aikaan, summa, ja kait siellä nettipankissa näkyy arkistointitunnuskin? Sitäkin saatetaan tarvita. Näillä tiedoilla kyllä saadaan se lataamasi summa liittymälle.

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 459 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ken666 kirjoitti:

Unohdin palata takaisin soneran sivulle kun vahvisyin saldon-lataaminen verkkopankissa.. ei ole liitenumeroa, lataus epäonnistui! Mitä teen? Rahat ovat otettu tililtä...


Jos unohtaa palata takas, niin tuo vie sen pari pankkipäivää että lataus menee liittymälle. 🙂 Nopeuttaa sitä ei valitettavasti pysty. 
Jos tuossa olisi jokin virhetilanne tullut, raha palautuu takaisin sun tilille kyllä. 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!