Samsung A20e ja Samsung Active2: eSIM-ongelma

  • 24 June 2020
  • 2 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Seuraavanlainen ongelma: 


 


Nyt käytössä Samsung A20e ja Samsung Active2.


 


Näissä pitäisi olla liittymä, jossa olisi mahdollista käyttää puhelinta tai kelloa. Mutta nyt ongelmana, että puhelimessa ei ilmeisesti toimi mobiiliverkko, virheilmoitus "Ei ole rekisteröity verkkoon".


 


Asia tosin on sitten se, että kellossa ei ole mitään ongelmia. Kaikki toimii.


 


Ja liittymä on Telia Rajaton Lite 0.2 M.


 


Puhemissa olen vaihtanut sim-korttia paikasta toiseen, nollanut verkkoasetukset. No mitä nyt yleensä tehdään.


 


Olen miettinyt onko tuo liittymä oikea ja sellainen, joka toimisi molemmissa? 

EDIT katjane: Muokattu otsikkoa


 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@gustavus1523@  kirjoitti:

Seuraavanlainen ongelma: 


 


Nyt käytössä Samsung A20e ja Samsung Active2.


 


Näissä pitäisi olla liittymä, jossa olisi mahdollista käyttää puhelinta tai kelloa. Mutta nyt ongelmana, että puhelimessa ei ilmeisesti toimi mobiiliverkko, virheilmoitus "Ei ole rekisteröity verkkoon".


 


Asia tosin on sitten se, että kellossa ei ole mitään ongelmia. Kaikki toimii.


 


Ja liittymä on Telia Rajaton Lite 0.2 M.


 


Puhemissa olen vaihtanut sim-korttia paikasta toiseen, nollanut verkkoasetukset. No mitä nyt yleensä tehdään.


 


Olen miettinyt onko tuo liittymä oikea ja sellainen, joka toimisi molemmissa? 

EDIT katjane: Muokattu otsikkoa


 




Tarvitse käyttöön kaksi liittymää, toisen puhelimeen ja toisen kelloon. Jos ns. pääliittymä on kellossa eSIM:nä, niin yhdistelmä ei toimi oikein. Tarkistathan omista liittymätiedoistasi kirjautumalla telia.fi -sivustolle, että sinulta löytyy sieltä kaksi voimassaolevaa liittymää? Eli sinulla täytyisi olla puhelinnumerolla aktiivisena se sim-kortti, joka on puhelimessa.

Täältä löydät lisätietoja ja ohjeita Multi-palvelussta, mikäli niitä tarvitset.  

Eipä siellä ollut kuin yksi liittymä, tietenkin.

 

En nyt oikein ymmärrä miksei ap osaa myydä oikeanlaista liittymä; ensin vharissa ja sitten vielä soitettiinkin - ensimmäinen Telialta ja tälläinen sotku. Hieman voisi ap petrata tietojaan eSim-palveluista.

 

No koitetaan ottaa yhteyttä sinne uudestaan, josko nyt löytäisi tietämystä. On tämä kyllä turhauttavaa.

Vastaa