Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64872
Kirjoituksia 176428

Sim kortti ei ole saapunut



Highlighted

Sim kortti ei ole saapunut

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Sim kortti ei ole saapunut

1/5

Tilaisin 11.2 rajaton 100m liittymän ja kehuivat että kortti saapuu parin päivän aikana, mutta viikko kulunut ei sitä näy ja liittymän pitäisi aktivoitua 19.2 klo 13.30. Missä vika?? 

Vastaa
0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

2/5

Hei @Jarppe8 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Toivon kovasti että sim-kortti tulisi viimeistään tämän päivän postin mukana. Normaalisti ne tulevat tosiaan parissa kolmessa arkipäivässä.

Laitoin viestiä eteenpäin myös Telialle tästä, mutta jos sim-korttia ei näy vielä tänäänkään niin kehottaisin sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/5

Juu ei tänään posti kulje täällä päin että ei ole tänään ainakaan tulossa😏

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 475 kpl

4/5

Asiakaspalvelun kautta voidaan lähettää tarvittaessa uusi kortti, kuten @kiisseli67 tuossa totesi. Jos lähellä sattuu olemaan Telia Express -palvelupiste tai Telia Kauppa, voi uuden kortin hakea myös sieltä Hymiö Onnellinen Normaalisti kortti on perillä 2-3 arkipäivässä, joten kyllä sen viikossa pitäisi olla jo perillä.

Vastaa
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 415 kpl

5/5

Jos nurkissa sattuu olemaan Telian/Soneran sim-kortti, niin sen saanee aktivoitua liittymään, jos posti ei tuota saa toimitettua. Nopeiten kortin toki saa suoraan Telian myymälästä, kuten @SaJoonas tuossa kirjoittikin.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.