Soittamani puhelut tiettyyn numeroon?

  • 26 March 2017
  • 2 kommenttia
  • 50 katselukertaa

Tarvitsisin listan vuoden ajalta puheluista, jotka olen soittanut tietylle henkilölle. Saanko itse ne esiin jotenkin tätä palvelua käyttämällä? 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

@japed kirjoitti:

Tarvitsisin listan vuoden ajalta puheluista, jotka olen soittanut tietylle henkilölle. Saanko itse ne esiin jotenkin tätä palvelua käyttämällä? 




Etpä tästä ihan saa oikein. Voit kokeilla soittaa aspaan vaikka ja kysyä. Kerro sitten tänne saitkos selville.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Moi @japed ja terveuloa Yhteisöön! Puheluerittely (kolme viimeistä numeroa peitettynä) on tilattavissa n. 4 kk vanhoista laskuista ja tilaus onnistuu telia.fi -sivuston kautta kun kirjaudut sinne joko Telia-tunnuksella tai pankkitunnuksilla. Valitse laskuarkisto ja sieltä lasku josta haluat erittelyn tilata. Saat sen luettavaksi samaiselle sivustolle n. 24h kuluttua tilauksesta. Erittelyssä näkyy kaikki soitetut puhelut, eli pelkästään yhteen numeroon soitettuja puheluita ei saa eriteltyä.

Mikäli haluat erittelyn yli 4 kk vanhoista laskuista, hoituu tilaus Asiakaspalvelun kautta ja veloitus menee sitten tuntitaksan mukaan koska se hoidetaan manuaalityönä.

Vastaa