Tästä liittymästä ei voi lähettää tekstiviestiä yrittämääsi liittymään osoitteeseen

  • 27 October 2016
  • 1 kommentti
  • 274 katselukertaa

En pääse tekemään esim. telemarkkinointikieltoa. Mitä pitäis tehdä?  Olen surkea postailija, enkä löydä Lumia625 ohjeista apua.

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@pulassa kirjoitti:

En pääse tekemään esim. telemarkkinointikieltoa. Mitä pitäis tehdä?  Olen surkea postailija, enkä löydä Lumia625 ohjeista apua.


 




Hei!


 


Vaikuttaisi siltä, että liittymässäsi on käytössä palveluesto, joka estää tuon palvelun tilaamisen. Silloin saakin juuri tuon virheilmoituksen. Numero 173322 on lisämaksullinen palvelunumero.


 


Tarkista siis omilta sivuilta matkapuhelinliittymäsi alta, käytössä olevista palveluista palveluestot/viestiestot. Vaihtoehtoisesti voit toki olla yhteydessä Soneran aspaan, mutta muistaakseni aspan tekemistä muutoksista menee jokin palvelumaksu. Toki myös Soneran myyntipisteellä ja Sonera Kaupassa voidaan asiaa selvittää.


 


Täällä Klaanissa ei voida asiakkaan tunnistamista vaativia operaatioita oikein tehdä. Itsekin olen vain Soneran asiakas, joten voin vain antaa vinkkiä, mistä lähteä asiaa selvittämään. :smileyhappy:

Vastaa