Telian oma palvelunumero 154000 ei toimi kun yritän tilata nettipakettia ulkomaille.

  • 21 January 2020
  • 5 kommenttia
  • 44 katselukertaa

Olen mahdollistanut vapaat palveluviestit. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Haloo!


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää päivää @Arska27! :smileyhappy:


 


Oletko tarkistanut kyseisen liittymän "Estot ja rajoitukset"-lisäpalvelun ettei siellä ole mahdollisesti päällä jokin esto. Voit tarkastella asetukset Omilta Sivuilta tai Minun Telia -sovelluksen kautta. Pienenä vinkkinä myös, että voit myös tilata sieltä netin lisäpaketin ulkomailla tai reissupaketin. Auttaisiko tämä ongelmassasi? 

Käyttäjätaso 7

Hmmm...

 

Tietääkseni se palvelunumero on 15400 eikä 154000.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kustaa1967@  kirjoitti:

Hmmm...


 


Tietääkseni se palvelunumero on 15400 eikä 154000.




Hyvä huomio @kustaa1967! Yrititkö siis mihin numeroon lähettää viestin @Arska27?


 


Lisätiedot:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/ulkomailla/netin-kaytto


 

15400, jossa on myös Finder ja Etsi. Otsikkoon tuli väärin.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kannattaa vielä tarkistaa omista tiedoista tilausoikeudet. Löydät ne kohdasta Omat tiedot - Tilausoikeudet. Kannattaa tarkistaa sieltä valikosta voimaan "vapaat tilausoikeudet". 


 


Voit kytkeä Reissupaketin myös käyttämättä tekstiviestiä. Tilaaminen onnistuu samoiten tuolta omista tiedoista kohdasta Liittymäsi ja palvelusi - klikkaa haluaamasi liittymää - Palvelut-otsikon alla viimeisin vaihtoehto Reissupaketit - Tilaa.


 


Suosittelen Minun Telia -sovelluksen käyttöönottoa, sillä onnistuu yllä kuvaamani toiminnot. Myös Telia.fi-osoitteessa ollessasi kirjautuneena Telia-tunnuksilla voit tehdä samat tarkistukset ja mahdolliset muutokset itsepalveluna. 

Vastaa