peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54736 Jäsentä
155594 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-01-2015
Kirjoituksia: 31
1/4

Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille

Moi.

 

Tässä loppuu määrä-aikainen soppari ja ilmeisesti alkaa täysi-hintainen soppari 01.02.2019, joka on kova tietysti, tarjouksessa ollut tammikuussa 2018 jotain 25 e., muta ensikuussa noussee sitten 32 euroon, kun missään ei ole hm... jatkamis mahdollisuutta kuin vain normaali hinnalla tai liittymän irtisanominen.

 

Saman aikaisesti Telia tarjoaa uusille asiakkaille 26.12. ... 01.01. välisenä aikana aika halpaa liittymää 20 - 22 euroa vuodeksi.

 

Tässähän "vanha"-asiakas ikään kuin pakoitetaan vaihtamaan liittymä-operaattoria, minulle kait viimeistään helmikuussa 2019 toiselle palvelun tarjoaajalle ja vain "muutaman euron" tähden ?

 

Aika paljon mainostettu DOT, no vaikea saada todellista vertailua omiin käyttöihin ja lisäksi, kun ei toimi tärkeä mobiilivarmenne liittymässä.

Kuka tommosta nykyisin edes haluaa, joka netti-palvelu halajaa tunnistautumista joko mobiilina tai pankintunnuksin.

 

Nyt kyllä Telia unohti "vanhat"-asiakkaat tässä joulun ja uudenvuoden tohinoissa, joilta soppari on loppumassa.

 

Miltähän muille Telia´n toiminta näyttäytyy niin kuin sopimus-rintamalta ?

 

Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

3 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 283
2/4

Vs: Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille



Hintaetuja löytyy ilman muuta vanhoillekin asiakkaille, ja ovat päivitettävissä asiakassivujen kautta. Katsoitko nimenomaan sieltä, ja ei näyttänyt sinulle muuta vaihtoehtoa kuin liittymän hinnastohinnan? Vaihtoehdot löytyvät, kun klikkaat kirjautumisen jälkeen oikeassa ylänurkassa nimestäsi, ja tämän jälkeen:

-> Liittymäni ja palveluni

-> Klikkaa puhelinnumeroasi, jolloin aukeaa sen tarkemmat tiedot

-> Päivitä liittymä

 

Hinnoissa voi olla eroavaisuuksiakin verkkokaupan kautta tilattuihin liittymiin, mutta vastavuoroisesti jotkin hintaedut ovat nimenomaan pelkästään olemassaoleville liittymille, ja näitä ei puolestaan uusiin ole mahdollista saada. Mikäli mieluista vaihtoehtoa ei päivitys -valikon kautta löydy, voit myös laittaa meille chatissa viestiä, niin katsotaan yhdessä sinulle sopivin vaihtoehto.

 

Kannattaa myös asiakassivuilta tarkistaa onhan markkinointiluvat voimassa. Tällöin saamme lähettää sinulle tietoja käynnissä olevista kampanjoista, sekä myös omiin voimassaoleviin palveluihisi perustuvia räätälöityjä tarjouksia, ja hintaetuja.

 

Nykyiset asiakkaamme ovat meille erittäin tärkeitä, ja haluamme ehdottomasti että jokaiselle löytyy mieluinen liittymä sen hetkisen hintaedun päätyttyäkin. Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-01-2015
Kirjoituksia: 31
3/4

Vs: Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille

Very nice.

 

2 hengen perheen saman aikaisia liittymä operaattorin vaihto suunnitelmia:

 

a.) Vaimolle "huippu" tarjous Telialta, minulle sama "paketti" toki kallimpana +10 e./kk. Ei hyvältä näytä,

vai näyttääkö ?

 

b.) Osoitekin sama vaimon kanssa, ei vielä ole tietääkseni heivannut ulkoruokintaan heh...

 

c.) Ottassakaan ei lue tatuointina "TYHMÄ" heh...

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 270
4/4

Vs: Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille

Nykypäivänä parhaan tarjouksen saa yleensä aina kun käy tilaamassa numeronsiirrolla liittymän toiselta operaattorilta ja odottelee takaisinhoukuttelutarjousta... Heti kun numeronsiirto tulee Telialle tiedoksi, siirtyy liittymäsi "pelastustiimin" hoidettavaksi jolta löytyy yleensä aika koviakin tarjouksia ainakin seuraavaksi vuodeksi.

 

Sama homma on muuten jokaisella operaattorilla, julkiset houkuttelutarjoukset koskevat (pääsääntöisesti) uusia liittymiä ja vanhoille löytyy kunnon kampanjat vasta kun numsi on vetämässä toiselle operaattorille.

0 tykkäystä