peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52569 Jäsentä
151313 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-01-2015
Kirjoituksia: 31
1/4

Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille

Moi.

 

Tässä loppuu määrä-aikainen soppari ja ilmeisesti alkaa täysi-hintainen soppari 01.02.2019, joka on kova tietysti, tarjouksessa ollut tammikuussa 2018 jotain 25 e., muta ensikuussa noussee sitten 32 euroon, kun missään ei ole hm... jatkamis mahdollisuutta kuin vain normaali hinnalla tai liittymän irtisanominen.

 

Saman aikaisesti Telia tarjoaa uusille asiakkaille 26.12. ... 01.01. välisenä aikana aika halpaa liittymää 20 - 22 euroa vuodeksi.

 

Tässähän "vanha"-asiakas ikään kuin pakoitetaan vaihtamaan liittymä-operaattoria, minulle kait viimeistään helmikuussa 2019 toiselle palvelun tarjoaajalle ja vain "muutaman euron" tähden ?

 

Aika paljon mainostettu DOT, no vaikea saada todellista vertailua omiin käyttöihin ja lisäksi, kun ei toimi tärkeä mobiilivarmenne liittymässä.

Kuka tommosta nykyisin edes haluaa, joka netti-palvelu halajaa tunnistautumista joko mobiilina tai pankintunnuksin.

 

Nyt kyllä Telia unohti "vanhat"-asiakkaat tässä joulun ja uudenvuoden tohinoissa, joilta soppari on loppumassa.

 

Miltähän muille Telia´n toiminta näyttäytyy niin kuin sopimus-rintamalta ?

 

Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

3 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 149
2/4

Vs: Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille



Hintaetuja löytyy ilman muuta vanhoillekin asiakkaille, ja ovat päivitettävissä asiakassivujen kautta. Katsoitko nimenomaan sieltä, ja ei näyttänyt sinulle muuta vaihtoehtoa kuin liittymän hinnastohinnan? Vaihtoehdot löytyvät, kun klikkaat kirjautumisen jälkeen oikeassa ylänurkassa nimestäsi, ja tämän jälkeen:

-> Liittymäni ja palveluni

-> Klikkaa puhelinnumeroasi, jolloin aukeaa sen tarkemmat tiedot

-> Päivitä liittymä

 

Hinnoissa voi olla eroavaisuuksiakin verkkokaupan kautta tilattuihin liittymiin, mutta vastavuoroisesti jotkin hintaedut ovat nimenomaan pelkästään olemassaoleville liittymille, ja näitä ei puolestaan uusiin ole mahdollista saada. Mikäli mieluista vaihtoehtoa ei päivitys -valikon kautta löydy, voit myös laittaa meille chatissa viestiä, niin katsotaan yhdessä sinulle sopivin vaihtoehto.

 

Kannattaa myös asiakassivuilta tarkistaa onhan markkinointiluvat voimassa. Tällöin saamme lähettää sinulle tietoja käynnissä olevista kampanjoista, sekä myös omiin voimassaoleviin palveluihisi perustuvia räätälöityjä tarjouksia, ja hintaetuja.

 

Nykyiset asiakkaamme ovat meille erittäin tärkeitä, ja haluamme ehdottomasti että jokaiselle löytyy mieluinen liittymä sen hetkisen hintaedun päätyttyäkin. Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-01-2015
Kirjoituksia: 31
3/4

Vs: Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille

Very nice.

 

2 hengen perheen saman aikaisia liittymä operaattorin vaihto suunnitelmia:

 

a.) Vaimolle "huippu" tarjous Telialta, minulle sama "paketti" toki kallimpana +10 e./kk. Ei hyvältä näytä,

vai näyttääkö ?

 

b.) Osoitekin sama vaimon kanssa, ei vielä ole tietääkseni heivannut ulkoruokintaan heh...

 

c.) Ottassakaan ei lue tatuointina "TYHMÄ" heh...

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 267
4/4

Vs: Vanhojen ja uusien asiakkaiden eriävät hintaedut liittymille

Nykypäivänä parhaan tarjouksen saa yleensä aina kun käy tilaamassa numeronsiirrolla liittymän toiselta operaattorilta ja odottelee takaisinhoukuttelutarjousta... Heti kun numeronsiirto tulee Telialle tiedoksi, siirtyy liittymäsi "pelastustiimin" hoidettavaksi jolta löytyy yleensä aika koviakin tarjouksia ainakin seuraavaksi vuodeksi.

 

Sama homma on muuten jokaisella operaattorilla, julkiset houkuttelutarjoukset koskevat (pääsääntöisesti) uusia liittymiä ja vanhoille löytyy kunnon kampanjat vasta kun numsi on vetämässä toiselle operaattorille.

0 tykkäystä