Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63828
Kirjoituksia 173823

Vastaanottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

1/36

Eli  mistä tämmönen   voisi  johtua  syy ei ole  ainakaan täysin  puhelimessa  tekee molemmilla puhelimilla samaa 

mistä  syytä voi hakea  puhelimet    s8+ ja note 9  oon testannu sisällä sekä ulkona onko nää  nyky älypuhelimet  vaan niin surkeita  että pätkivät .

Edit Tero: kirjoitusvirhe otsikossa

0 tykkäystä
35 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

11/36

Mullahan ongelma on se että   puheen pätkiminen  ei  näy mulle  eli minä kyllä kuulen  täysin puheen  eli vaikeeta siinä on  sitten tarkkaa vikaselostusta antaa .

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 370 kpl

12/36

Eihän vain mikään suojakotelo tai muu peitä yhtä tai useampaa puhelimen mikrofoneista?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

13/36

Olis aika härskiä toimintaa jos viralliset kuoret peittäviä kriittisiä aukkoja.

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 419 kpl

14/36

@MMALINEN  kirjoitti:

Mullahan ongelma on se että   puheen pätkiminen  ei  näy mulle  eli minä kyllä kuulen  täysin puheen  eli vaikeeta siinä on  sitten tarkkaa vikaselostusta antaa .

Näin oli meilläkin Sony Xperia XZ1 Compact puhelimessa ja kaverin Samsung S9 puhelimessa, että vastaanottaja ei kuullut juuri mitään ja meille kuului kyllä. Sonyssa korjattiin mikrofoni ja päivitettiin ohjelmisto takuuseen.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

15/36

Tänään sain puhelimen kuulemma  mikki Likanen

Kai pitää alkaan putsaan mikkiä säännöllisesti rätillä.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

16/36

Odotan vielä vastausta samsungilta  miten  mikki voi olla likanen pölytiiviissä puhelimeessa

kummalliseksi asian tekee  se että mikkihän  on  kaiuttimen vieressä eli laitteen  pohjassa kun puhutaan  .

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

17/36

Puhelin kävi  huollossa    ja  mikki  putsattiin  mutta näyttää siltä että ongelma jatkuis   ja tekee kummallakin puhelimella   voiko multisim  vaikuttaa   aikasemmin kun mulla oli multisim niin  ei  tehny tämmöstä  tosiaan kauttimen kautta toimii  normaalisti .

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 370 kpl

18/36

@MMALINEN  kirjoitti:

Puhelin kävi  huollossa    ja  mikki  putsattiin  mutta näyttää siltä että ongelma jatkuis   ja tekee kummallakin puhelimella   voiko multisim  vaikuttaa   aikasemmin kun mulla oli multisim niin  ei  tehny tämmöstä  tosiaan kauttimen kautta toimii  normaalisti .

Ei kyllä multisim-palvelu voi millään selitettävällä syyllä vaikuttaa äänen kuulumiseen. Onko muutes tietoa, että minkä operaattorin välillä tuo puhelu tapahtuu? Onko Telia-Telia vai kenties Elisa-Telia taikka toisin päin?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

19/36

Taitaa olla   teliaa,elisaa/saunalahtea ja dna:ta

et  kannattaisko kokeilla  että tilaa uudet simmit ja jos toimii  niin reklamoi sitten teliaa  simmien hinnasta kun asetuksista tuskin kyse .

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 370 kpl

20/36

@MMALINEN  kirjoitti:

Taitaa olla   teliaa,elisaa/saunalahtea ja dna:ta

et  kannattaisko kokeilla  että tilaa uudet simmit ja jos toimii  niin reklamoi sitten teliaa  simmien hinnasta kun asetuksista tuskin kyse .

En usko, että SIM-kortti tuohon vaikuttaisi. Joskus ainakin Elisalla on ollut ongelmaa VoLTE-puheluiden kanssa, eli jos vastapuolella on Elisan asiakas ja hänellä VoLTE käytössä, niin kannattaa kokeilla ilman sitä. 

Nyt kun kerta puhelin on kunnossa, niin kannattaa luoda kaikista ongelmatilanteista häiriöilmoitus Telialle. Tarkat kellonajat ylös ja se, kenelle soitit (operaattori) ja jos tiedät, että millainen palvelu vastapuolella on (tavalliset äänipuhelut vai volte).

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.