26-11-2019 14:31
Viime viikkoisen verkkohäiriön jälkeen olen joutunut buuttaamaan puhelimen useaan kertaan , kun tekstiviestit eivät muuten tule perille.
Onko siellä Telian verkossa muillakin samaa ongelmaa???
03-12-2019
09:44
Muokattu
03-12-2019
09:46
@JuhoOlliLo kirjoitti:Selvittelin tätä verkonhallinnan kanssa ja mitään yleistä ongelmaa tuohon liittyen ei ole tiedossa.
Näissä olisi hyvä testata vielä liittymää toisessa laitteessa jos se suinkin vain on mahdollista. Tässä ei siis epäillä että laite olisi viallinen, vaan laite+liittymä kombo voi olla osa ongelmaa.
Jos ongelmat jatkuvat niin sitten yhteyttä meihin niin tutkitaan tarkemmin häiriöilmoituksella.
Kerro minulle miten laite+liittymä combo voi olla syyllinen, jos normaalilla tietokoneen nettikäytöllä ei mitään ongelmaa ja tietoneen nopeustestilläkin nopeus on väh. +40/40 Mbps?
Kun samaisella mobiililla reitittimellä ja tietokoneella katsoo Liigaa tietokoneen Telia TV sovelluksella niin lähetys saattaa yhtäkkiä pysähtyä!
Live lähetys ei palaa muutoin kuin käyttämällä TV sovelluksessa lähetys pois päältä ja aloittamalla se uudelleen.
Ongelmaa ei ole ollut samaisella COMBOLLA koko syksyn aikana Liigan kanssa kuin nyt tämän toissa perjantaisen Telian valtakunnallisen ongelman jälkeen.
Tänään taas katsotaan peliä ja auta arrmias jos vielä ..... 😞
03-12-2019 10:49
03-12-2019 13:40
@JuhoOlliLo kirjoitti:
Vastaukseni oli suunnatta @Purnipsin verkkoon rekistöröitymisongelmaan.
@kefiiri Esiintyykö sinulla ongelma ainoastaan Telia Tv:n kanssa? Muut jatkuvasti nettiä käyttävät palvelut toimivat normaalisti?
Enää selkeää ongelmaa ei ole ilmennyt.. loppui tuon laajan häiriön jälkeisen vkl. jälkeen.