Yhteyden hidastaminen

  • 27 October 2021
  • 6 kommenttia
  • 111 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

moi tiedoksi sellainen asia että mun netin nopeutta ei tarvi tarkoituksella koskaan hiastaa koska en ole verkkorikollinen mua ei ole oikeutessa tuomittu mistään eikä mulla ole rikosrekisteriä tämän varmaan jo tiedättekin mutta halusin sen vielä yhten kerran teille mainita että jos joku vaikka levittää musta perättömiä syytöksia että olisin oikeutessa tuomittu jostain vaikka piratismista niin se ei piä paikkaansa mua ei ole oikeutessa mistään tuomittu eikä mulla ole rikosrekisteriä enkä ole verkkorikollinen joka pyrkii haittaan verkon toimintaa joten mun laajakaista sitä ei tarvi ainakaan siksi tarkoituksella hiastaa  jos joku syytää mua jostain rikoksesta että olisin oikeutessa tuomittu se ei piä paikkaansa ja tieto kannattaa aina ensin tarkistaa poliiseilta ja oikeutesta ja myös edunvalvojalta ja sellainen kysymys vielä tähän että onko suomessa sellaista lakia jonka perusteella operaattorilla olisi oikeus rajoittaa netti liittymän nopeutta entä voitaanko suomessa kelleen ihmiselle millään perusteella antaa koko elämän ajan pituista kestävää netinkäyttö kieltoa kelleen tarkoitan että kaikki operaattorit mitä on sulkisi jonkun ihmisen verkon ulkopuolelle eikä antaisi kyseisen ihmisen joka syytetty toistuvista ja vakavista netti rikoksista ja verkon käytöstä rikolliseen toimintaan niin onko suomessa sellaista lakia jonka perusteelta joltakin voitaan kieltää ja estää netin käyttö koko loppu elämäksi vai saako kyseinen henkilö vielä jsokus verkon käyttöön vaikka 10 vuoten päästä jos lupaa ettei uusia verkkorikoksia tee ja lupauksensa myös pitää muistan jonkun sanoneen mulle ettei suomen valtiossa keltään pyritä estään netin käyttö oikeutta koko elämän ajaksi vaikka sellaiselta kuten multa joka on 40 vuotias ja tehnyt rikoksia erona että minä en ole sellaista toimintaa tehnyt että mut voisi sulkea netin ulkopuolelle koko loppu elämäksi enkä haluakkaan tehä entä voiko operaattori hiastaa vaikka poliisin luvalla sellaisen nettiä joka harrastaa piratismia ja voiko vakavasta ja toistuvasta piratismin harrastuksesta menettää netin käyttö mahollisuuten loppu elämäksi kun nuo elokuvayhtiöt ja näyttelijät painostaa operaattoreita ja esimerkiksi interpol ja fbi ja nsa jotka valvoo lakeja pakottaa operaattorit rikolliseen toimintaan puuttumaan  päätän tämän aiheen niihin kysymyksiin että voiko operaattori hiastaa jonknu nettiä joka käyttää sitä rikollisiin tarkoituksiin niin voiko operaattori hiastaa jonkun nettiä jos saa siihen oikeuten tai poliisin luvan entä onko sellaisia verkko rikoksia olemassakaan ja voiko sellaisiin verkkorikoksiin syylistyä jossa suomalainen menettäisi vaikka 40 vuotiaana netin käyttö oikeuten loppu iäksi tai jos täyttää 80 vuotiaaksi niin sinne asti että siltä jolta operaattorit katkaisis netin ja estäisi netin käytön niin voisiko esimerkiksi operaattori estää 40 vuotiaan netin käytön siihen saakka kun kyseinen henkilö täyttää 80 vuotta eli nämä kysymykset joita esitin koskee operaattoreiten oikeuksia että mitkä on operaattorin oikeutet voivatko ne hiastaa nettiä jos kyse on toistuvista ja vakavista rikoksista internetissä tai sulkea kokonaan jonkun suomalaisen loppu iäksi netin ulkopuolelle vaikka kyseinen henkilö lupaisi lopettaa sääntöjen vastaisen toiminnan ja osoittaa operaattorille ettei enää netin sääntöjä riko ja tee netissä mitään rikollista tai vakavia rikosia 


 


Edit HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa


6 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

lupaan teille kuitenkin nyt sen että en tee verkossa mitään rikollista niin eihän mun netti nopeuksia kun lupaan etten tee verkossa mitään  rikollista niin eihän mun netti nopeuksia 4g verkossa aleta tiputtaan alas ja rajoittaan ja hiastaan en esimerkiksi harrasta piratismia ja laittomia latauksia enkä levitä viruksia ja haitta ohjelmia enkä hakkeroitu mihinkään  yritykseen tai yhtiöön mun omatunto ei yksinkertaisesti kestäisi netti rikoksia koska olen kasvanut koko elämän maalla niin olen saanut hyvän kasvatuksen siellä ja pyrin kaikin keinoin estään itseäni tekemästä verkossa mitään rikollista

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@tero812  kirjoitti:

lupaan teille kuitenkin nyt sen että en tee verkossa mitään rikollista niin eihän mun netti nopeuksia kun lupaan etten tee verkossa mitään  rikollista niin eihän mun netti nopeuksia 4g verkossa aleta tiputtaan alas ja rajoittaan ja hiastaan en esimerkiksi harrasta piratismia ja laittomia latauksia enkä levitä viruksia ja haitta ohjelmia enkä hakkeroitu mihinkään  yritykseen tai yhtiöön mun omatunto ei yksinkertaisesti kestäisi netti rikoksia koska olen kasvanut koko elämän maalla niin olen saanut hyvän kasvatuksen siellä ja pyrin kaikin keinoin estään itseäni tekemästä verkossa mitään rikollista




Emme hidasta verkkojemme nopeuksia käyttäjillä eli emme siis rajoita netinkäyttöä. Verkon nopeuteen voi vaikuttaa useampi asia, ja esimerkiksi näitä voivat olla internetverkon ja sen palveluiden ruuhka, kiinteistön sisäverkon kunto, asiakkaan modeemin ja tietokoneen kapasiteetti ja langattoman lähiverkkoyhteyden käyttö. Jokainen netin ja verkon käyttäjä on kuitenkin samalla viivalla, eli kenenkään verkon nopeutta ei hidasteta. Voit käydä lukemassa nettiliittymiä koskevat palvelukuvaukset verkkosivultamme.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

mitä mieltä olet piratismista nyt suoratoistopalvelut on alkanut sotaan sitä vastaan esimerkiksi hbo max tuo elokuvateattereissa näytettävät elokuvat suoratoistopalveluun jo 45 päivää teatteri esityksen jälkeen  tässä on vissiin kyse siitä mikä on tehokas keino piratismia vastaan kun ihmisillä ei ole varaa jokaisesta elokuvista maksaa on sellaisia tosi köyhiä ja pienituloisia ihmisiä niin elokuvayhtiöt haluaa auttaa ne pois piratismista tarjoamalla uutuus elokuvat suoraan suoratoistopalveluissa pian teatterin ensiesityksen jälkeen tämä on tehokas keino vähentää piratismia kun ihmset ajattelee ettei kannata alkaa pirastimiin ja ottaa kiini jäämisen riskiä kun uutuus elokuvat tulee pian teatteri esityksen jälkeen suoratoistopalveluihin kuten netflix ja disney+ ja hbo max  uskotko että on niin pienituloisia ihmisiä ettei niilä välttämättä ole varaa jokaista uutuus elokuvaa erikseen kauppa marketista ostaa varsinkin korona ajaa ihmiset köyhyyten partaalle siksi varmaan tämä että elokuvat tulee pian teatterin jälkeen suoratoistopalveluihin koska halutaan taistella piratismia vastaan ja sitten lisäksi tämä korona voi estää ihmisiä menemästä teatteriin

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

tein nopeustestin niin lataus nopeus oli 31 megaa aivan aamulla se on tuntuvasti nopeampi nyt alkaa oleen kohta ruuhkaa niin onko ruuhka aikana tuo 31 megaa normaali nopeus joka käyttäjillä yleensä on alueella 94400

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

jaa nyt se olikin vain 8 megaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@tero812  kirjoitti:

tein nopeustestin niin lataus nopeus oli 31 megaa aivan aamulla se on tuntuvasti nopeampi nyt alkaa oleen kohta ruuhkaa niin onko ruuhka aikana tuo 31 megaa normaali nopeus joka käyttäjillä yleensä on alueella 94400




Saapuvan liikenteen yleinen vaihteluväli 4G-ja 5G-verkoissa lähtee 10 Mbit/s ylöspäin aina liittymälle määriteltyyn maksiminopeuteen asti, eli kaikki tähän väliin sijoittuvat yhteysnopeudet ovat toisin sanottuna "normaaleja". Olet toki saanut liittymälläsi mitattua myös paljon yli tuon 10 Mbit/s: nopeuksia, eli jos hidastelut jatkuvat, sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme. On kuitenkin hyvä aina ensiapuna testata ensin laitteiden uudelleenkäynnistykset ja mahdollisuuksien mukaan yhdistää laitteesi myös suoraan verkkojohdolla reitittimeen kiinni ja mitata tällä tavoin nopeus uudelleen. 


 


Vastaa